skip to Main Content

Coca Cola Sff 11082016 JB 5 2

 

Coca-Cola HBC B-H Sarajevo i Sarajevo Film Festival predstavili su, ispred Narodnog pozorišta u Sarajevu, specijalnu, limitiranu seriju aluminijske bočice, posvećene Festivalu i neodoljivom osjećaju koji povezuje Coca-Colu i SFF.

Dizajnirana da slavi magiju koja spaja i traje već 20 godina, aluminijska bočica prikazuje crveni tepih i Narodno pozorište Sarajevo u svečarskoj, festivalskoj atmosferi. Bočica je poseban poklon Coca-Cole Sarajevo Film Festivalu, gradu Sarajevu i Bosni i Hercegovini u godini važnih jubileja – dvadesete godišnjice partnerstva sa SFF-om i četrdesete godišnjice poslovanja kompanije u Bosni i Hercegovini. Omiljeni napitak u ovom limitiranom, svečanom, festivalskom aluminijskom pakovanju, dostupno je tokom trajanja Festivala u Sarajevu.

„Zadovoljstvo nam je doprinositi tradiciji stvaranja dobre slike Bosne i Hercegovine koju gradi Sarajevo Film Festival, više od dvije decenije. U to ime, u ime partnerstva koje smo uspostavili prije dvadeset godina, kao jedan od lidera u marketinškim inovacijama u svijetu, predstavljamo posebno izdanje alumijske bočice koje slavi ovo partnerstvo, kreativnost, umjetnost i Sarajevo Film Festival. Uvijek imamo u vidu koliko je SFF veoma važan za bosanskohercegovačku zajednicu a time i za Coca-Colu. Zahvaljujući ovoj saradnji, u mogućnosti smo doprinositi kvalitetu života i dobrobiti naše zajednice, da pomognemo filmsku scenu, posebno  mlade filmske autore, i da promoviramo Sarajevo i Bosnu i Hercegovinu kao važan filmski festivalski centar i neizostavnu destinaciju svake godine u augustu“, rekao je tokom predstavljanja Adnan Topić, komercijalni direktor i direktor franšize Coca-Cole.

coca-cola-sff-11082016-JB-9-2

Posebno dizajnirana Coca-Colina aluminijska bočica, kreirana je povodom dvije decenije saradnje Sarajevo Film Festivala i Coca-Cole. Kompanija Coca-Cola uložila je svoju prepoznatljivost po kreativnom pristupu kada je riječ o partnerstvima, te je za jubilarnu godišnjicu osmislila dizajn koji slavi ovaj važan jubilej.

„Počastvovani smo što imamo najjači svjetski brend uz Sarajevo Film Festival već dvadeset godina. Zahvaljujući tadašnjoj proaktivnosti Coca-Cole, uz nas su stali i drugi veliki brendovi što nam je omogućilo da osjetimo podršku i da nastavimo da ulažemo sve snage u ovaj projekat. Činjenica da je Coca-Cola prepoznala značaj SFF-a omogućila je da preraste iz filmske manifestacije u kulturnu i turističku atrakciju. Društveno odgovorno poslovanje kompanija je za nas od vitalnog značaja jer nam omogućava da pravimo velike stvari, da ugostimo najvažnija imena svjetske kinematografije i ta činjenica govori dovoljno o tome koliko smo učinili za ovaj grad, za mlade filmske stvaraoce i za Bosnu i Hercegovinu. Ova specijalna bočica Coca-Cole nam je neizmjerno draga jer će gosti Festivala imati priliku da ponesu jedan poseban suvenir“, rekao je g. Mirsad Purivatra, direktor Sarajevo Film Festivala

Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u ovoj godini obilježava svoj veliki jubilej, četrdeset godina uspješnog poslovanja u Bosni i Hercegovini. Kroz projekte podrške aktivnostima u zajednici i društveno odgovorno poslovanje, kompanija je posebnu pažnju posvetila osnaživanju Sarajevo Film Festivala. Studija o socio-ekonomskom utjecaju Coca-Colinog Sistema u  Bosni i Hercegovini  u 2014. godini dokumentuje da je samo u periodu od 2010. do 2014. Coca-Cola godine u podršku organizaciji Sarajevo Film Festivala uložila vise od pola miliona konvertibilnih maraka.

Tokom proteklih 21 godinu, Sarajevo Film Festival se pozicionirao kao jedan od najvažnijih festivala u jugoistočnoj Evropi, a samo 2014. privukao je više od 850 akreditiranih predstavnika medija iz 35 zemalja i više od 100.000 posjetilaca. Osim što pruža priliku za gledanje najnovijih filmova svjetske i regionalne produkcije, Festival omogućava bh. filmskim radnicima da se upoznaju sa industrijom, umreže te promoviraju svoj rad. Više od 100.000 posjetilaca, gostiju i turista odsjeda u Sarajevu za vrijeme Festivala, osiguravajući time prihode bh privredi, prvenstveno sektoru turizma.

Back To Top