skip to Main Content

NESCAFÉ Dolce Gusto, brend koji je na bh. tržištu poznat po prvom zatvorenom sistemu za kafu i jedinom koji omogućuje pripremu različitih vrsta napitaka u istom aparatu, najavio je pokretanje nove globalne kampanje „Kreativnost oživljava klasike“. Kampanja slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo, a nastala je u saradnji s Grammyjem nagrađivanim muzičarem will.i.am.om.

Glavni akter nove reklame will.i.am svoju kreativnost usmjerava u ponovno oživljavanje klasika, pjesme (Sittin’ On) The Dock of the Bay Otisa Reddinga. Jednako tako, NESCAFÉ Dolce Gusto svoju kreativnost usmjerava u pretvaranje doživljaja ispijanja kafe i poslastica od kafe u potpuno novo iskustvo.

Danas ljubitelji kafe, više no ikad, osim kvalitete žele i sofisticirano iskustvo ispijanja omiljenog napitka. Brend NESCAFÉ Dolce Gusto poznat je po pomicanju granica – od najnovijih tehnoloških rješenja i originalnih dizajna aparata za kafu do široke palete vrhunskih okusa kafe koja zadovoljava i najzahtjevnija nepca.

 

Back To Top