skip to Main Content

U Sarajevu je danas prezentirano novo ime i vizuelni identitet Hypo banke u BiH, koja je od lani u vlasništvu Advent Internationala iz Sjedinjenih Američkih Država i Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Kako je najavljeno na konferenciji za medije Hypo banka od danas posluje pod novim imenom Addiko Bank.

Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG – holdinga pod kojim posluju Addiko banke u regiji, rekao je ovim rebrendingom najavljuju i da mijenjaju fokus poslovanja, koji je sada na građanstvu, malim i srednjim preduzećima, uz jaku podršku velikim firmama i javnom sektoru. Optimizam da će ova banka dobro poslovati, kako kaže Kissing, daju klijenti koji su ostali vjerni ovoj banci i u najtežim trenucima. Imaju dobru kapitalnu osnovicu koja je u mreži iznosi 25%, a u BiH 18%.

„Danas završavamo proces rebrendinga i u potpunosti poslujemo kao Addiko mreža banaka u BiH, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Crnoj Gori. Završetak rebrendinga je prvi dan naše budućnosti“, rekao je Kissing.

U BiH Addiko posluje kroz dvije banke –Addiko Bank d.d. sa sjedištem u Sarajevu i Addiko Bank a.d. sa sjedištem u Banjoj Luci. Sa jakom poslovnom mrežom od 73 poslovnice te širokom mrežom bankomata i POS-ova, Addiko Bank je prisutna u svim dijelovima zemlje.

Kissing je istakao da je na svim tržištima na kojima posluje cilj Addiko banke biti među top pet bankarskih grupacija: “Tržište Bosne i Hercegovine nudi potencijal za ostvarenje ovoga cilja kroz novu strategiju koju smo postavili i fokus na potrebe lokalnog tržišta. Strategija znači donositi odluke, a mi smo odlučili biti drugačiji tj. izabrali smo biti drugačiji. Želimo da klijenti uz Addiko brend vežu jasnoću, jednostavnost i neposrednost.“

Kako je rekao ovo tržište ima jako puno potencijala, obrazovanu i veliku populaciju koja ima volju da uhvati korak sa ostatkom Europe.

Sanela Pašić, predsjednica uprave Addiko Bank d.d. istakla je: „Želimo biti jako dobri u osnovnim bankarskim uslugama radije nego raditi puno stvari prosječno. Trudićemo se da budemo efikasni i da komuniciramo jednostavno, tako ćemo graditi povjerenje i pozicionirati se kao banka prvog izbora za naše klijente.“

Brend Addiko je nastao na osnovu opsežnog istraživanja provedenog među klijentima i zaposlenicima, a Banka je na dizajnu novog brenda, pozicioniranju i vizuelnom identitetu sarađivala s zagrebačkom kreativnom agencijom Bruketa&Žinić OM i međunarodnom brend konsultantskom kompanijom Prophet iz Londona.

Back To Top