skip to Main Content

U svakodnevnom prevozu građani Beča sve manje koriste automobile. Istovremeno, udio javnog prevoza premašuje 40 posto i ima trend rasta, baš kao i bicikla koja čine više od sedam posto prevoza u gradu.

Zbog značajnog porasta biciklističkog saobraćaja, staze za bicikliste se stalno šire. Međutim, kod izgradnje parkirališta glavni grad Austrije je u blagom zaostatku. Trenutno je 41.600 mjesta na kojima se može ostaviti biciklo, a udruženje biciklista “Radlobby” smatra da je potreban veći broj mjesta. Bečka agencija za mobilnost je zadovoljna dosadašnjom nadogradnjom, obzirom da se godišnje igradi oko 2.500 stalaka za bicikle. Međutim, po procjeni Tehničkog Univerziteta u Beču (TU Wien) je to ipak nedovoljno: do 2020. godine građani Beča bi trebali dobiti 25.000 dodatnih stalaka, ali ako se nadogradnja nastavi dosadašnjim tokom, na raspolaganju će biti samo 48.000 mjesta.

Od 2003. godine u Beču funkcioniše sistem iznajmljivanja bicikala “City bike” sa preko 1.500 bicikala na 121 stanici za iznajmljivanje. Također je sve veći broj i službenih bicikala kojima se uposlenicima u upravi i preduzećima nudi besplatna alternativa službenim automobilima, što je i dodatni razlog zbog kojeg je potreban veći broj biciklističkih parkirališta.

(EUROCOMMPR)

Back To Top