skip to Main Content

Atlantic Grupa, jedna od vodećih regionalnih prehrambenih kompanija i vlasnik brenda Argeta, u prisustvu velikog broja medija, klijenata i prijatelja kompanije obilježila je 10. godina uspješne proizvodnje Argete u BiH. Delikatesni mesni namaz se počeo proizvoditi u Izoli 1957. godine, a od 2006. investicijom od 26 miliona eura pokrenuta je proizvodnja u savremeno opremljenoj tvornici u Hadžićima.

„Argeta je u BiH godinama brend broj jedan ispred uspješnih internacionalnih brendova, a ta pozicija se gradila prvenstveno kvalitetom. Ponosni smo što smo tokom 10 godina, bh. tržište učinili  jednim od najznačajnih tržišta za Argetu i važno strateško tržište za Atlantic Grupu u cjelini. Osluškujući potrebe naših potrošača i tržišne trendove, stalno smo razvijali naš proizvod, lansirali nove okuse i nalazili inovativne načine komunikacije s našim kupcima. Zahvaljuući tome, danas naših 115 uposlenih u fabrici u Hadžićima proizvodi Argeta mesne okuse kojima se, pored tržišta BiH,  snabdijevaju tržišta Srbije, Kosova, Crne Gore, Makedonije, Albanije i UAE. “ – rekao je Enzo Smrekar, generalni direktor strateškog poslovnog programa delikatesni namazi Atlantic grupe.

Okupljanje je bila prilika za kratak pregled razvoja brenda od prve Argete, koja je bila samo kokošija pašteta, do današnjih 11 različitih receptura i okusa ovog delikatesnog namaza. Cjelokupan proces proizvodnje Argete certificiran je prema najvišim zahtjevima higijenske i opće ispravnosti, a proizvodnja Argeta namaza u pogonima u Hažićima izvodi se prema standardima HALAL; HACCAP, ISO 9001, ISO 14000, FSSC 22000, kao i BISONDE bonitetne izvrsnosti AAA. Prisutnima je kroz zanimljiv video prikazan razvoj kompanije, najznačajniji uspjesi, kao i priče dugogodišnjih uposlenika u Argeti, koji svakodnevni posao obavljaju stručno i s puno ljubavi i pažnje.

„Istrajnost u održvanju kvaliteta, inovativna tehnološka rješenja te kontinuirano ulaganje u poslovne vještine uposlenih rezultirali su izvrsnim kvalitetom proizvoda, koji se proizvode od najkvalitetnijih komada mesa i brižno biranih začina, dok paštete Argeta Junior za djecu ne sadrže aditive. U prošloj godini proizveli smo 56 miliona dozica Argete, a trend rasta nastavit ćemo i u budućnosti. Aktivnom saradnjom sa domaćim proizvođačima, Argeta  doprinosi rastu i razvoju kompanija u BiH,  što u konačnici donosi pozitivne poslovne rezultate za cjelokupnu bh. privredu. Podrška bh. proizvođačima najbolje se ogleda u procentu od 90% domaćih namirnica u procesu nastajanja naših mesnih namaza, što Argetu čini domaćim proizvodom, a od prošle godine na najprodavanijem okusima nalazi se bar kod 387.” – istaknuo je Samir Brodović, direktor proizvodnje Argeta d.o.o.

Argeta je u Bosni i Hercegovini poznata i po društveno odgovornom djelovanju, a proteklih godina realizirano je niz korisnihi humanitarnih akcija prvenstveno usmjerenih na djecu u BiH. Mališani su kroz radionice, igru i zabavne aktivnosti educirani o ekologiji, pravilima i ponašanju u saobraćaju, o zdravim jutarnjim navikama, higijeni te važnosti doručka. Značajne su i aktivnosti provedene na unapređenju svakodnevice djece koja borave u SOS Dječijim selima, Zavodu Pazarić  te saradnjom sa udruženjima Pomozi.ba, Hope and Homes for Children BiH, te udruženjem Obrazovanje gradi Bosnu i Hercegovinu.

”Najsretniji smo kada naše uspjehe  dijelimo sa malim herojima koji su nerijetko naša najveća snaga i inspiracija za dobre i humane priče. Ovog puta odlučili smo pomoći rad Roditeljskih kuća u BiH koje se nalaze u Sarajevu i Banjoj Luci. Pripremili smo 100.000 komada posebno dizajniranog 3 pack pakiranja Argete Junior Original, a od prodaje svakog pakiranja Argeta će odvojiti 10 pf za pomoć ovim dvjema ustanovama”– naglasila je Nataša Gaon Grujić, rukovoditeljica prodaje Argete u BiH.

Argeta d.o.o. Sarajevo svake godine podršku daje i najprestižnijem regionalnom Sarajevo Film Festivalu, a ove godine potpisan je sponzorski ugovor sa KK Bosna, u želji da se nekadašnjem Evropskom prvaku vrati stari sjaj.

Back To Top