Na svečanosti u impresivnom ambijentu sarajevske Vijećnice potpisan je partnerski Ugovor između kompanije Konzum i SuperKartice sa Sberbank grupacijom, koji će donijeti novi i značajno drugačiji pristup bh. građanima i njihovim potrebama, u pogledu atraktivnijih proizvoda i usluga u finansijskom i maloprodajnom segmentu.
Ugovor o budućoj poslovnoj saradnji su potpisali Edin Karabeg, direktor Sberbank BH d. d. Sarajevo, Sandro Mihajlović, izvršni direktor Sberbank a.d. Banjaluka, David Dolinar, direktor Konzuma d. o. o. Sarajevo i Boris Barić, direktor Super Kartice d. o. o. Sarajevo.
Korisnici Pika Kartice će, uz dosadašnje pogodnosti partnera Konzuma, Gazproma, NIS Petrol benzinskih stanica, Intersporta, Modiane i Beautique te Kompasa, uživati u pogodnostima koje im donosi novi partner programa – Sberbank.
”Ulaskom u najmasovniji program lojalnosti u BiH, Sberbank grupacija je napravila značajan iskorak u dosadašnjem bankarskom poslovanju na bh. tržištu. Klijentima banke i korisnicima Pika Kartica programa lojalnosti sada se otvaraju nove mogućnosti za ostvarivanje dodatnih vrijednosti. Današnja svečanost samo je najava početka partnerstva koje će obilježiti segment maloprodaje u godinama koje dolaze”, istakao je Edin Karabeg.
Sberbank će korisnike Pika Kartice, za početak nagrađivati i do 2.200 bodova, za preusmjeravanje redovnih mjesečnih primanja uz odgovarajući paket računa te za zamjenski ili nenamjenski kredit.
Sberbank grupacija, koja posluje na tržištu BiH pod okriljem dva samostalna društva, Sberbank BH d.d. Sarajevo i Sberbank a.d. Banjaluka, je članica jedne od najstabilnijih finansijskih institucija u svijetu, nudeći svojim korisnicima proizvode i usluge, zasnovane na najvišem kvalitetu i vrhunskim tehnologijama. Prepoznata od klijenata po novim trendovima u finansijskom sektoru, Sberbank grupacija konstantno djeluje u cilju unaprjeđenja ponude, kako bi svojim korisnicima u svakom trenutku pružila vrhunsku uslugu, potpuno prilagođenu potrebama.
”Proteklih godinu dana pažljivo planiramo partnerstvo sa Konzumom i ulazak u program lojalnosti. Sve dogovoreno je u interesu naših klijenata, koji mogu očekivati dodatne pogodnosti kao rezultat ovog partnerstva. Za prvi period to su dodatni bodovi za preusmjeravanje mjesečnih primanja na Sberbank i korištenje zamjenskih ili nenamjenskih kredita”, izjavio je Sandro Mihajlović.
U protekloj godini Pika Kartica program lojalnosti je dostigao impresivnih 400.000 korisnika.
Poslovna godina puna izazova će korisnicima Pika Kartice donijeti mnogo noviteta, ne samo u pogledu novih partnera iz drugih oblasti, već i dodatnih pogodnosti. Polovinom godine će biti predstavljena kobrendirana platna Pika Kartica, razvijena u saradnji sa Sberbank grupacijom, koja će korisnicima omogućiti ostvarenje dodatnih pogodnosti sakupljanjem bodova u mreži postojećih partnera, ali i plaćanje gdje to požele. Do kraja godine ćemo lansirati i mobilnu aplikaciju, posebno prilagođenu mlađoj skupini korisnika, pomoću koje će se moći sakupljati bodovi, pratiti stanje korisničkog računa i aktuelnosti.
”Za Pika Karticu, početak poslovne godine uz snažnog bankarskog partnera, predstavlja krunu poslovnog uspjeha ostvarenog tokom prve godine poslovanja. Uz novog i dalje širenje mreže partnera, očekuje se dalji razvoj programa i dodatne pogodnosti za korisnike”, istakao je Boris Barić.
(Poslovne novine)