Nakon završenog procesa preuzimanja slovenskog Žita, Grupa Podravka se svrstava u sam vrh prehrambene industrije na tržištu regije s ukupnim prihodom na godišnjoj razini od oko 600 milijuna eura.
„Akvizicijom Žita stvaramo novog prehrambenog lidera sa značajnim potencijalom rasta na brojnim tržištima na kojima je Podravka prisutna. Ovo predstavlja snažan iskorak u internacionalizaciji poslovanja, pri čemu tržište Slovenije, pored Hrvatskog te tržišta BiH, postaje jedno od Podravkinih najznačajnijih tržišta. Žito je kompanija s vrlo kvalitetnim proizvodima, prepoznatljivim markama te uređenim sustavom poslovanja. Namjera nam je prije svega učiniti ovu kompaniju još uspješnijom i boljom te iskoristiti sve sinergijske učinke koje smo u ovom spajanju prepoznali,“ – izjavio je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, prilikom prošlogodišnjeg započetog procesa preuzimanja Žita.
Podravka i Žito imaju vrlo komplementaran asortiman proizvoda – riječ je o prehrambenim proizvodima koji imaju sličan model proizvodnje, prodaje, promocije, distribucije i logistike. Žito u svome portfelju ima široku paletu prepoznatljivih marki proizvoda, koje spadaju u sam vrh po prepoznatljivosti na tržištima regije, poput krovne marke Žito (brašno i pekarski proizvodi), potom Zlato polje (riža, tjestenina, mlinarski proizvodi), Maestro (monozačini), 1001 Cvet (čajevi), Natura (žitarice i mahunarke), Gorenjka (čokolada), Šumi (bomboni). Mnoge od ovih marki proizvoda poznate su i omiljene među potrošačima na tržištu BiH, a od ove će godine zahvaljujući rasprostranjenoj i snažnoj prodajnoj operativi Podravke biti još dostupnije i zastupljenije u trgovinama širom Bosne i Hercegovine.
Proširenjem poslovanja u komplementarnim grupama proizvoda stvaraju se mogućnosti proizvodnih i prodajno – marketinških sinergija, čime se poboljšava efikasnost poslovanja obje kompanije te povećava njihova konkurentnost. Ovim se otvara mogućnost prodaje proizvoda Žita kroz prodajno-distributivnu mrežu Podravke u više od 20 zemalja svijeta.