Rebrendiranje je jedan od ključnih strateških projekata za bankarsku grupaciju Hypo Group Alpe Adria u 2016. a član Uprave Hypo Group Alpe Adria Razvan Munteanu ističe da će novi brend postati sinonim za jednostavniju i moderniju banku koja klijentima osigurava kvalitetne finansijske usluge koje korespondiraju s njihovim potrebama.
Pojasnio je da rebrendiranju nisu pristupili samo kao promjeni forme, već kao sistemskom poboljšanju sadržaja i zato će u prvoj fazi brend odražavati interno usuglašavanje o strateškim planovima kako bi postali relevantniji, transparentniji i jednostavniji – drugim riječima da pružaju sve ono što je klijentima bitno.
– Pritom smo svjesni da će potrajati dok se ne osjeti puni učinak novog brenda, jer povjerenje se ne dobiva, ono se stječe. Uvjeren sam da će naši klijenti brzo uvidjeti kako se mijenjamo nabolje – rekao je Munteanu.
Naglasio je da Grupacija gradi novu banku, a novi brend je temeljni dio toga.
– Pritom nećemo samo promijeniti ime i logotip jer mi rebrendiranje vidimo kao snažan signal svih naših napora da promijenimo banku fokusirajući se na relevantne finansijske usluge koje klijentima želimo isporučiti na prije svega kvalitetan i praktičan način. Općenito, vjerujem da su najbolje stvari one najjednostavnije i one koje su klijentima razumljive – kazao je Munteanu.
Potcrtao je da je potreban pozamašan trud i znanje kako bi se kompleksnost finansijskih usluga predstavila jednostavno, jer je bankarskoj industriji to je pobjeglo iz fokusa, prenosi Media marketing.
Izvor:FENA