Protekle sedmice u Sarajevu je održana Branding konferencija za koju se može reći da je postala mjesto na kojem se susreću kreativnost, inovacije i pozitivna energija.
“Lideri ne prate trendove, oni ih nameću. Upravo zbog toga smo, prije šest godina, pokrenuli Branding konferenciju. Želimo ići korak naprijed, promovirati svjetske trendove i inspirirati nova znanja i ideje. Branding konferencija je postala mjesto na kojem se susreću kreativnost, inovacije i pozitivna energija“, kazala je Vesna Beganović, Founder i CEO Agencije ViaMedie, na otvaranju jednog od najvećih regionalnih branding događaja i dodala: “Imamo priliku kreativnost pretvoriti u izvozni proizvod, brandirati regiju u kreativnim industrijama i tako naše brandove učiniti konkurentnijim”, rekla je Beganović.
Podatak da je događaj posjetio veliki broj učesnika iz BiH i regiona, te da je pratilo više od 60 akreditiranih medija, govori kako Branding konferencija, iz godine u godinu, gradi prepoznatljiv brand.
Izvanredni predavači i još bolje teme iz brandinga, marketinga i komunikacija, fokusirani na potrošača, dokazali su nam kako trebamo brinuti o svom brandu, ali i biti u sinergiji sa potrebama potrošača. Konzistentnost u brandingu i kreativna komunikacija rezultiraju kampanjama koje oduzimaju dah.
Digitalizacija je već odavno postala globalna, krajnje je vrijeme da se kompanije prilagode potrebama potrošača i da poruka “Mindyour brand” postane svakodnevnica.
Digitalno doba uveliko je izmijenilo navike kupaca. Potrošači više ne žele biti bombardovani oglašivačkim porukama, već potenciraju zanimljiv sadržaj i interakciju sa svojim brandom. Upravo ovom temom otvoren je radni dio konferencije. “Kako izgraditi brand u digitalnom dobu” bila je iznimno zanimljiva tema o kojoj je govorila Sanja Partalo, gostujuća profesorica na Columbia Business School.
“Iznenađena sam organizacijom i brojem učesnika koji su posjetili Branding konferenciju. Počašćena sam što sam bila prvi predavač na konferenciji koja, organizacijski i sadržajno, može parirati konferencijama koje se organiziraju u zapadnim zemljama”, kazala je Sanja Partalo.
Program konferencije je bio sastavljen od niza cjelina, jednako važnih za razvoj i životni ciklus branda, tako da je svaki predavač imao ulogu približiti određenu temu i praktično ga prikazati kroz “casestudy”. Govorilo se o inovativnim pristupima potrošačima, novim tehnologijama, integriranom brand sadržaju, važnosti vizualnog marketinga, ambalaži proizvoda, ulozi influencera te kako bh. IT kompanije mijenjaju percepciju Bosne i Hercegovine.
Jedna od tema koja je zaintrigirala sudionike konferencije svakako je bila “Kakav će potrošač biti u budućnosti”. Istraživanjekoje je provela Agencija GfK BH, ekskluzivno je prezentirano učesnicima konferencije.
“Ako želimo biti korak ispred, moramo pratiti trendove, segmentirati tržište i odgovarati na potrebe, jer potrošač koji dolazi sutra, nije niti sličan onom danas. To trebamo prepoznati i prilagoditi se, te pratiti svaki korak kako bi pridobili kupca budućnosti”, kazala je direktorica Agencije GfK BH Elma Pašić.
Veliko zanimanje izazvao je dolazak Thomasa Trautmanna, koji je govorio o novoj grani advertisinga – neuromarketing. Ovaj vrhunski ekspert ima preko 25 godina iskustva u inženjeringu i marketingu, a radio je za najveće svjetske kompanije. Za neuromarketing kaže: “Riječ je o disciplini, odnosno nauci koja izučava kako se pozicionirati na tržištu i na koji način biti kontinuirano u mislima klijenata, te osjetiti njihove emocije, a pri tome koristeći se marketingom kao naukom”.
Branding konferencija je i ove godine dokazala da je sinonim za mjesto na kojem se susreću znanje, ideje, pozitivna i kreativna energija.
“Izgradnja branda u digitalnom dobu“, “Think about the box“, “Kupi me za minut“, “Izazovi brandova i trendova“, “Šta se dešava u mozgu potrošača?“, “Kucamo na vrata 2050“… neke su od tema ovogodišnje Branding konferencije, koje su prezentirali vrhunski marketinški profesionalci, generalni menadžeri uglednih kompanija, community i brand menadžeri s velikim profesionalnim iskustvom.
Ovogodišnji pobjednički tim Branding konferencije činili su: Sanja Partalo (Columbia Business School), Thomas Trautmann (ekspert za neuromarketing), Vladimir Dimovski (McCann Adriatic), Špela Levičnik Oblak (LUNA TBWA CEE Adriatic), Sanja Milinović (Hrvatski Telekom), Igor Štefanec (IKEA Hrvatska), Dean Vranić (kreativni direktor Agencije Imago), Amina Karić (Authority Partners), Minka Gazibara-Bajramović (SM Studio Marketing Legend), Milad Čerkić (Atlant bh Sarajevo), Haris Memić (Symphony), Elma Pašić (GfK BH) i Edin Mehić (Kolektiv).