skip to Main Content

 

Izgradnja menadžmenta, praćenje razvoja industrije i izlazak iz okvira lokalnog tržišta, ključni su faktori povećanja vrijednosti preduzeća, smatra partner u savjetničkoj firmi Ascendant Capital Advisors Kemal Sikirić.

On je juče  na semiranu u Vanjskotrgovinskoj komori BiH u Sarajevu, o temi ”Kako povećati vrijednosti preduzeća”, istakao da je izgradnja menadžmenta temeljni faktor, jer se mnoge firme oslanjaju na jednog čovjeka koji je vlasnik i osnivač.

– Dugoročno, razvoj takve firme ima svoje limite – naveo je Sikirić.

Osim toga, dodao je da je bitno provesti još nekoliko stvari koje su znatno lakše, a to je fokusirati se na rad unutar firme, na profitabilnost i na prihode.

Značaj efikasnog menadžmenta istakao je i principal menadžer Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) Zihnija Hasović.

– Edukacija konsultananta i menadžera, odnosno podizanje njihovih kapaciteta znači unapređenje poslovanja preduzeća – naglasio je Hasović.

Istakao je da se na terenu susreće s poduzetnicima koji govore o traženju strateških partnera u pokušaju da internacionaliziraju biznis.

Pojasnio je da je semiran u Sarajevu organiziran u saradnji s Vanjskotrogovinskom komorom (VTK) BiH u okviru Programa podrške konkurentnosti malih i srednjih preduzeća, koji finansira EU, a implementira EBRD.

Uime Instituta za edukaciju VTKBiH Elma Kovačević-Bajtal kazala je da  da bi svako preduzeće trebalo kontinuirano raditi na povećanju vrijednosti na taj način što će odrediti zadatke i voditi računa na koji način donosi odluke.

Kazala je da svako preduzeće treba imati način i da alternativno posluje, a da je za takvu organizraciju potreban stručan kadar.

Mišljenja je da tome mogu doprinijeti semirari kao što je edukacija ”Kako povećati vrijednosti preduzeća”.

 

 

Izvor:FENA

Back To Top