U saradnji s HURA-om, deveti Weekend Media Festival će nam ove jeseni otkriti je li došlo vrijeme za izvoz kreativnosti i genijalnosti izvan granica regije. U sklopu BalCannesa, na kojem oglašivači biraju najbolje agencije i projekte iz regije, održat će se i BalCannes Export Report panel gdje će predstavnici agencija koje uspješno posluju izvan regije govoriti o izazovima koje nosi izvoz kreativnosti, kako je to sarađivati s klijentima iz drugih zemalja, te kako dobiti pitch na tuđem terenu.
O čemu se tačno radi saznat ćemo od 22. do 25. septembra u prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju gdje će i ove godine Weekend Media Festival okupiti vrhunske svjetske stručnjake iz područja marketinga, medija i odnosa s javnošću koji će govoriti o aktuelnim i zanimljivim temama.
“Iako je hrvatska kreativna industrija relativno nepoznata u svijetu, brojne agencije izvoze svoje usluge. Prednjače digitalci, ali za inostrane naručitelje rade i dizajneri, kreativne agencije, game developeri, reditelji i produkcijske kuće. Izvozi se posvuda – SAD, zapadna Evropa, zemlje u okruženju, Bliski istok. Svima je jasno da nema rasta bez izvoza i da se svuda na svijetu trebamo osjećati kao kod kuće. Velik je to iskorak za malu i relativno zatvorenu zajednicu poput Hrvatske”, Istakao je Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e.
Kreativna industrija zasigurno ima snažan izvozni potencijal i to prije svega od strane advertising agencija, posebno zbog toga što je naš prostor premalen za sve nas, a vani ga za to ima dovoljno. Tome u prilog govori i istraživanje HURA-e među agencijama koje je pokazalo da 91% članica HURA-e već izvozi. Upravo taj potencijal iznimno je važan za cjelokupnu ekonomiju, a ne samo za industriju oglašavanja. Ne čudi stoga da je studija provedena od strane Ekonomskog instituta u Zagrebu pokazala da kulturne i kreativne industrije Hrvatske, čiji sastavni dio čini i industrija oglašavanja i tržišnog komuniciranja, ostvaruju 2,3% bruto nacionalnog dohotka. Ovaj industrijski sektor izuzetno je otporan na ekonomsku krizu, te zapošljava više od 42 000 ljudi, odnosno 3% ukupno zaposlenih u zemlji.
Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festival rekao je: “Kreativna industrija u Hrvatskoj ima velik potencijal i siguran sam da će u budućnosti još rasti. Nakon dugog razdoblja prilagodbe, agencije su pronašle modele koji funkcioniraju na domaćem, ali i na inostranim tržištima. A upravo smo na Weekend Media Festivalu od samih početaka poticali razvoj kreativne industrije te razmjenu ideja i iskustva izvan granica naše zemlje.“
Deveto izdanje Weekend Media Festivala ove godine donosi pregršt novih, poslovnih tema s više od 120 govornika, oko 4 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, približno 350 studenata i preko 550 akreditiranih novinara koji će moći uživati u obilju zanimljivih i aktuelnih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija iz svijeta medija, PR-a, marketinga i cijele komunikacijske industrije.
Prijave za peti po redu BalCannes su otvorene do 1.9. na www.balcannes.com. Ovogodišnji žiri oglašivača pregledat će sve prijavljene projekte i odabrati 25 najboljih koji će biti predstavljeni na Weekend Media Festivalu u udarnom terminu, te pri tome dodijeliti nagrade za najbolju agenciju, najbolji projekat te posebnu nagradu BalCannesa. Prijave za ovogodišnji Weekend Media Festival i SoMo borac (www.somoborac.com) također su već započele, a sve informacije u vezi Weekend Media Festivala možete pronaći na www.weekendmediafestival.com.