Zagreb Brend Forum 2016. (ZBF), koji će se održati u četvrtak 31. marta 2016. u Zagrebu, okupit će gotovo 350 učesnika, vlasnika i direktora kompanija, predsjednika i članova uprava, koji će iz pozicije onih kojih odlučuju govoriti o brendovima i podijeliti svoja razmišljanja o razvoju brendova i njihovim poslovnim strategijama.
Kako izmjeriti vrijednost brenda i koliko vrijedi njegov nematerijalni dio (good will)? Graditi brend ili raditi brend? Kako se boriti s globalnim brendovima? Kako nastaju, nestaju i koliko traju novi brendovi? Jesmo li u zadnjih dvadeset godina napravili nove brendove ili pozicioniramo stare? Jesu li franchising i licensing dobri za novi razvojni život brenda? I kako start-up revolucija otvara prostore bržoj prepoznatljivosti? Sve su to pitanja na koja će odgovore ponuditi Zagreb Brend Forum 2016., koji će se održati u prostorima Kraš auditoriuma.
Svoje sudjelovanje na panelima Zagreb Brend Foruma (ZBF) potvrdili su: Ante Todorić, zamjenik predsjednika Agrokora, Damir Bulić, predsjednik Uprave Kraša, Mujo Selimović, vlasnik MIMS Grupe, Denis Matijević, vlasnik Agrofructusa, Petar Ćorluka, vlasnik Violete, Goran Krnjak, predsjednik Brend Extension and Licencinga, Omer Senguler, vlasnik Global Magic Brandsa iz Istanbula (brend stručnjak koji je brendirao Ülker, Istikbal, Istanbul 2010 AKB, Golden Lady, Grad Istanbul, Turkish Airlines, Turske željeznice, Waikiki te NK Galatasaray).
Svoje prisustvo potvrdili su, takođe i Minčo Jordanov, vlasnik kompanije Makstil/Metalurg/Stobi, Almir Jazvin, predsjednik Upravnog odbora ASA Preventa BiH, Damir Novinić, ravnatelj AIK-Investa, Gordan Milinić, direktor Agencije za unapređenje stranih investicija u BiH, FIPA BIH, Davorin Štetner, predsjednik udruge poslovnih anđela CRANE, Muhamed Pilav, vlasnik MS&Wooda, te brend stručnjaci Božo Skoko, Tihomir Vranešević i Feđa Vukić.
Na konferenciji će govoriti i Ante Šalinović, connect direktor Ipsos Adrie, Nikola Oršanić, predsjednik Zajednice franšiznog poslovanja Hrvatske, Andrija Čolak, suvlasnik Surf’n’Friesa, Jasmina Milanović, financijska menadžerica za investicije i razvoj Elixir Groupe, Tanja Skaza, suvlasnica i direktorica Plastike Skaza, Zdeslav Radovčić, vlasnik Energy Clinic sustava, Tadej Jevševar, suvlasnik start-upa Chipolo, Mitko Cabevski, suvlasnik start-upa U:plug te mnogi drugi.
Brendovi se grade, nastaju, imaju svoje uspone i padove, pa i nestaju. No u svemu tome postoji poveznica – odluka. Te odluke nisu deklaratorne, one su sadržajne, poslovno usmjerene i postavljene kao strategija i način poslovanja, ističe direktor ZBF-a Darko Buković. Napominje kako će kroz nekoliko panela i radionica, umrežavanja i razgovora, Zagreb Brend Forum 2016., koji je ujedno i 7. konferencija regionalnog poslovnog kluba Biznis plus, donijeti iskustva onih koji su u svojim poslovnim strategijama važno mjesto posvetili upravo brendu i njegovu jačanju.
U okviru skupa održat će se i Brend akademija – nekoliko radionica. Temom podizanja svijesti o brendu uz pomoć interneta bavit će se radionica koju vode Miroslav Varga, voditelj PPC akademije i Damir Podhorski, predsjednik Uprave Escapea, Osijek; o ulozi EU fondova govorit će Ariana Vela, vlasnica tvrtke EU projekti te Učilišta EU Projekti; o tome kako se brendira grad, mjesto, područje bit će riječi na radionici za koju je zadužen dr. Feđa Vukić sa Studija za dizajn Arhitektonskog fakulteta Zagreb, a na radionici koju će zajedinički voditi Goran Krnjak, predsjednik Brend Extension and Licencing Worldwide, USA i Željko William Krnjak, dugogodišnji predstavnik krovne svjetske organizacije za licensing i merchandising LIMA (sa sjedištem u New Yorku) za područje New Europe tema je brendiranje proizvoda kroz licenciranje.
Organizator Zagreb Brend Foruma 2016. je Privredni vjesnik, suorganizator Grad Zagreb te mediji članovi projekta Biznis plus. Skup će se održati u kongresnim prostorima tvornice Kraš, Ravnice 48, Zagreb.