Great Place to Work je najveća svjetska consulting kompanija za globalni menadžment koja posluje s vodećim tvrtkama, vladama, ne-vladinim organizacijama te neprofitnim organizacijama i dolazi na ovogodišnje deveto izdanje Weekend Media Festivala. Najveći komunkacijski festival u jugoistočnoj Europi ove će se godine održati od 22. do 25. septembra u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju. Generalni pokrovitelj Weekend Media Festivala je Adris grupa.
Više od 4000 medijskih i komunikacijskih profesionalaca će u tri dana trajanja festivala u 5 paralelnih konferencijskih dvorana raspravljati o najaktuelnijim temama iz svijeta medija, PR-a, marketinga i cijele komunikacijske industrije.
„Upravo stvaranje kvalitetnog radnog okruženja bitna je stavka za svakodnevno poslovanje i uspješno funkcioniranje komanije ili bilo kakvih organizacija bez obzira bili vi direktor koji radi na 40. spratu Wall Street-a ili kopali kanale za cijevi na najvećim vrućinama na Bliskom istoku, kao vođa možete stvoriti odlično radno mjesto tako da poštujete vaše zaposlenike, tretirate ih pravedno te se predstavljate kao vjerodostojna osoba“ istaknula je Zrinka Lovrenčić iz Great Place to Work.
Prema Great Place to Work Institute kompanije zapošljavaju ljude da bi stvorile proces koji rezultira u stvaranju bogatstva. U zamjenu za njihov rad i pružene usluge, zaposlenici dobivaju adekvatnu kompenzaciju. Plate su samo opipljivi aspekt zaposlenja kojeg nosite sa sobom kući te predstavljaju bitan higijenski faktor. Uz pretpostavku da je plata poštena, ona ne predstavlja jedini faktor koji pridonosi osjećaju zadovoljstva. Zaposlenici se moraju osjećati kao da doprinose nečem značajnijem od dnevnih zadataka, žele se osjećati osnaženo i dobivati povratne informacije o njihovom radu. Također moraju znati koje su im sve mogućnosti dostupne. To je izuzetno važno generaciji mladih radnika poznatih kao generacija y ili milennials. Oni smatraju da proširenje odgovornosti dodatno poboljšava njihove životopise više nego to čine titule.
Peti BalCannes i četvrti SoMoBorac
Regionalna revija BalCannes i nagrada SoMoBorac ostaju bliski partneri Weekend Media Festivala. BalCannes će petu godinu za redom, u saradnji s Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije.
Kao i prethodnih godina, i na 9. Weekend media festivalu otkrit ćemo tko je u regionalnom digitalnom svijetu napravio najzanimljivije, najkreativnije i najoriginalnije radove! SoMoBorac je regionalna nagrada koja se dodijeljuje najboljim digitalnim radovima u nekoliko kategorija: SoMo Face, SoMust Have, CM godine, SoMo Content, Viralni blockbuster, SoMo Tech i Digitalac godine. Ekipa SoMoBorca užurbano se priprema za četvrto po redu izdanje najvažnijeg godišnjeg druženja digitalaca.