Vlada Tuzlanskog kantona nastavit će realizaciju kampanje „Prepoznaj domaće – Budi ponosan – Made in BiH“ u saradnji sa marketinškom agencijom „Koloseum“, dogovoreno je danas na sastanku predstavnika Vlade i navedene agencije.
Premijer Tuzlanskog kantona Bego Gutić istakao je da apelovanje na svijest potrošača o kupovini domaćih proizvoda mora biti konstantna aktivnost, zbog čega se Vlada odlučila da učestvuje i u nastavku kampanje.
– Jedan od primarnih ciljeva u kampanji, koja će simbolično promijeniti naziv u „Lako je prepoznati – Biram domaće“, bit će pokazivanje da domaći proizvodi svojom kvalitetom uopće ne zaostaju za proizvodima iz inostranstva – rekao je direktor agencije „Koloseum“ Zlatko Berbić.
Drugi dio kampanje bit će proširen i kroz obrazovne institucije na području našeg kantona, gdje će se kroz proces odgoja i obrazovanja nastojati ukazati na prednosti koje donosi kupovina i korištenje domaćih proizvoda.
Putem marketinških tehnika pokušat će se osigurati veća interakcija između domaćih proizvođača i građana, saopćeno je iz Vlade TK.
Izvor:FENA