Podravkini promotori kulinarstva u etno – selu „Herceg“ u Međugorju održali su prezentaciju Podravkinog gastro asortimana i mogućnosti primjene Podravkinih proizvoda za oko 60 gostiju iz svih krajeva Bosne i Hercegovine.
Gosti, gastro kupci, su imali priliku uživati u vrhunskim delicijama pripremljenim sa Podravkinim proizvodima, koje su za goste pripremili Podravkini promotori kulinarstva Mišel Tokić i Dražen Đurišević. Na meniju su se našle različite vrste krem juha, jela sa lignjama, sardinama, ribom, piletinom i povrćem, ali i ukusne slastice poput torte s bademima, Lino torte, kremšnita i mafina.
„Uvažavajući potencijal Gastro tržišta u BiH, Podravka je pripremila 200 – tinjak proizvoda prilagođenih u posebnim pakiranjima za taj segment tržišta. Ova prezentacija je još jedan način da pokažemo koliko i na koji način Podravka njeguje dobre odnose sa svojim kupcima i korisnicima Podravka proizvod. Cilj nam je da Podravkini proizvodi budu maksimalno zastupljeni na svim mjestima potrošnje u HoReCa kanalu. Podravka će ubuduće svojim partnerima nuditi usluge edukacije kuharskog osoblja, koje će realizirati Podravkini vrhunski Gastro promotori, kao i usluge u kreiranju kvalitetnih i cjenovno prilagođenih jelovnika, sugestije o nutritivnim vrijednostima obroka i praćenju novih trendova u zdravoj i kvalitetnoj prehrani“ rekao je Milan Šarlija, direktor Podravke u Bosni i Hercegovini.
Grupa Podravka je regionalni tržišni lider u segmentu prehrambene industrije a Podravkin tim u Bosni i Hercegovini kontinuirano stoji na raspolaganju svojim partnerima u cilju postizanja zadovoljstva potrošača i stvaranju partnerskih odnosa na obostrano zadovoljstvo. Podravka ima za cilj da postane lider i u Gastro segmentu na tržištu BiH, a garanciju da je to moguće daju Podravkini vrhunski proizvodi u prilagođenim pakiranjima za Gastro segment, te omjer kvalitete, cijena i usluga. Kako svojim proizvodima, tako i odnosnom sa kupcima kao istinskim prijateljima, Podravka nastoji održati svoju lidersku poziciju spojem tradicije, kvaliteta, unaprijeđenja poslovanja i brige o kupcima. Prezentacija gastro asortimana bila je prvi korak u informiranju tržišta o projektu Gastro za tržište Bosne i Hercegovine.
(Poslovne novine)