PITANJE: Naše pitanje iz oblasti javnih nabavki odnosi se na crnu listu i težak profesionalni prekršaj kao osnov za odbacivanje ponude ponuđača.
Da li nas možete uputiti na slučajeve i odluke URŽ gdje je odbacivanje ponude nekog ponuđača zbog teškog profesionalnog prekršaja prihvaćeno, tj. da je učinjeno na pravilan način od strane ugovornog organa? Uspjeli smo naći dvije odluke URŽ u kojima je žalitelj osporio takve kvalifikacije.
Željeli bismo vidjeti uspješan primjer navedenog, kako bismo znali na koji način utvrditi subjektivnu odgovornost ponuđača u smislu počinjenog prekršaja (ako je subjektivna odgovornost obavezan element).
Da li je potvrđivanje optužnice u krivičnom postupku dovoljan dokaz za diskvalifikaciju ponuđača koji je davao mito u cilju uticaja na ugovorni organ?
Da li je za kreiranje crne liste dovoljno da je ponuđač ranije kod istog ponuđača počinio teže propuste koji su doveli do raskida ugovora i nastanka štete?
Kako i u kojoj mjeri je potrebno obrazložiti nastanak štete koju je uzrokovao izvođač svojim nemarom i manjkavim izvođenjem radova ili probijanjem rokova?
U kojoj mjeri se možemo pozivati na uzanse o građenju? Da li su kao veoma star propis prevaziđeni i bez ikakve snage?
ODGOVOR: Ovaj sadržaj je dostupan samo pretplatnicima! Ako ste zainteresovani za pretplatu kontaktirajte nas na mail: prodaja@privrednastampa.biz
PRIJAVITE SE