Proteklih dana u organizaciji “Munja Business Challenge”, u sarajevskom klubu “Network”, održano je državno takmičenje bh. srednjoškolaca u poduzetništvu.
Učenici iz 20 bh. gradova takmičili su se u osmišljavanju i izradi poslovnog plana na temu “50 godina multikulturalnosti u BiH”. Pobjednička ekipa zajedno sa još tri izabrane od strane stručnog žirija svoje ideje predstavit će i u Zagrebu, a najboljoj ekipi Edina Kurić-Zorlak, PR kompanije Telemach, koja je inače bila i partner projekta “Munja Business Challenge”, uručila je tablete.
Projekat je podržao i premijer Vlade Kantona, Dino Konaković, izvršna direktorica „Američke trgovačke komore“, Violeta Čibukčić, kao i Hajdi Mostić, direktorica finansija kompanije „Telemach“, koja je ujedno i srednjoškolcima održala izuzetan motivacijski govor.
“Munja Business Challenge” se inače realizira po međunarodnoj metodologiji globalne mreže „Junior Achivement“, najvećeg obrazovnog programa iz oblasti ekonomije i poduzetništva koja djeluje u 113 zemalja.
Kroz „Business Challenge“ učesnici razvijaju svijest o biznisu i poduzetništvu, kao i vještine rješavanja problema, timskog rada, analitičkog razmišljanja, prezentacijske vještine, te unaprijeđuju vlastito samopouzdanje, kao i sve što je od velike važnosti kada se jednom nađu na tržištu rada.