Počevši od 9. avgusta, pa u narednih 12 sedmica, austrijsko start up preduzeće ReSensive ekskluzivno testira higijenski proizvod namijenjen muškarcima u 15 dm prodavnica u Sarajevu. ReSensive Start-Kit, koji se sastoji od četiri spužvice, jednog gela za tuširanje i losionske kreme.
Cilj testa je prodati 1.000 komada ReSensive Starter-KITs. ReSensive očekuje povratne informacije od kupaca, a kako bi dalje unaprijedili proizvod i pripremili ga za prodaju širom svijeta.
Bosna i Hercegovina, s posebnim naglaskom na Sarajevo, činilo se kao potencijalno dobro tržište za lansiranje i testiranje ovog proizvoda. Dolazak proizvoda u Sarajevo realizovao se kroz Start up program u Austriji (Salzburg). Manfred Kühner, zamjenik predsjednika uprave kompanije dm u Austriji, bio je pola godine mentor ovog projekta. On je i inicirao testiranje proizvoda u Sarajevu. Kühner smatra da je ovaj proizvod veoma obećavajući:
„U drogerijama jedva da se prodaju proizvodi za higijenu muškaraca – test treba da pokaže da li postoji odgovarajući tržišni potencijal“. ReSensive će biti izložen na posebnim policama u dm prodavnicama tako da ga kupci neće moći previdjeti – kazao je Ludwig Stepan, direktor ReSensive.
U proizvodnom procesu polaže se velika vrijednost na održivost i socijalnu komponentu. GWS (Geschützte Werkstätten Salzburg) sastavljaju pojedinačne dijelove u gotov proizvod.
„ReSensive je austrijski kvalitetni proizvod“, naglašava Stepan i dodaje „Proizvodnja je 100 postotno austrijska.“
Vizija Stepana je da ReSensive postane novi standard u intimnoj njezi muškaraca širom svijeta. Kompletna serija ReSensive proizvoda za njegu muškaraca treba uskoro da slijedi. Hrabrost osnivača se ne može poreći, obzirom da sa ovim proizvodom ulaze u nepoznato.