skip to Main Content

Darja Kupinić Guščić imenovana je za članicu Uprave u najvećem profesionalnom udruženju za istraživanje komunikacije, medijskom monitoringu i medijskim analizama u Londonu – AMEC-u

 Kupinić Guščić izabrana je u članstvo Upravnog odbora Međunarodnog udruženja za evaluaciju komunikacije AMEC kao predstavnica grupacije Newton Media, čija je članica MediaNet, odlučeno je u Londonu. Kupinić Guščić više se od 20 godina bavi mjerenjima u odnosima s javnošću, prva je predstavila online analitiku u svijetu i glavna je izvršna direktorica i osnivačka suvlasnica MediaNeta i MCA grupe.

„Postati članom Upravnog odbora ove prestižne asocijacije velika je čast za svakoga tko dolazi iz industrije media intelligence-a, a ove godine, po prvi puta u povijesti, ta je čast pripala osobi iz Jugoistočne Europe. Pokušati povezati naša mala tržišta s velikim svijetom, otvoriti im vrata i uvid u najbolje svjetske prakse, te istodobno sudjelovati u kreiranju najboljih metodologija, standarda i tehnologija na globalnom nivou, biti će moji zadaci u dvogodišnjem mandatu. U svijetu u kojem se medijske informacije množe geometrijskom progresijom djelatnost praćenja, selekcije i evaluacije medijske komunikacije postaje sve značajnija i traženija“, izjavljuje Darja o članstvu.

AMEC je prva tačka kontakta za stručnjake za komunikaciju i odnose s javnošću, kojima može osigurati stručno znanje i savjete. Predstavlja globalno strukovno udruženje i profesionalni institut za agencije i pojedince koji pružaju usluge evaluacije medija i istraživanja komunikacija. Trenutno okuplja više od 140 članova iz 49 zemalja cijelog svijeta.

„AMEC se zalaže za uvođenja standarda u metodologiju mjerenja učinaka komunikacije i PR-a, za definiranje odnosa i potrebe stalne suradnje u trokutu naručitelj – PR agent– agencija za mjerenje učinaka i u tom smislu ja shvaćam svoju ulogu. Prenijeti iskustva iz svijeta na tržišta jugoistočne Europe na kojima se MCA grupa kao dio Newton Media grupe javlja kao tržišni lider i educirati naša tržišta o potrebi i važnosti mjerenja učinaka ispravnom metodologijom i uz suradnju spomenuta tri ključna subjekta.“, naglasila jeKupinić Guščić.

MediaNet je agencija za mjerenje efekata komunikacije koja ove godine slavi dvadeset godina poslovanja pod vođstvom Darje Kupinić Guščić, prve članice uprave iz Jugoistočne Evrope u Londonu.

 

MCA grupa je osnovala Institut za medije, a kako bi unaprijedila vlastite usluge, neprestano razvija nova tehnološka rješenja. U saradnji sa naučnim institucijama kao što su Technical University of Liberec i Institut Ruđer Bošković, MCA grupa razvila je proširenu i virtualnu stvarnost, tehnologiju pretvaranja govora u tekst (speech to text) te mašinsko učenje (machine learning).MCA grupa u sastavu je češke grupacije Newton Media, koja posluje na poljskom, češkom, slovačkom engleskom tržištu, ali i u području regiona.Newton Media, sa sjedištem u Pragu, vodeća je kompanija u medijskom monitoringu i analizama na području srednje i jugoistočne Europe. Grupacija s više od 500 zaposlenih u dvanaestkancelarija u Evropi servisira više od 3.000 klijenata, a medijske informacije crpi iz više od 20.000 štampanih medija, 1.500 televizijskih i radijskih stanicai više od 90.000 online izvora.

 

U svom radu AMEC je usmjeren na osiguravanje mjesta za razmjenu informacija, znanja i najboljih praksi. AMEC donosi niz ključnih poslovnih prednosti za svoje članove, koji su se prema Kodeksu ponašanja dužni držati najviših standarda profesionalnosti.

 

Back To Top