Sedma Brending konferencija koja će u Sarajevu biti održana 2. juna, a koju organizira vodeća full service agencija Via Media, na jednom mjestu okupit će svjetski etablirane stručnjake iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija.
Izdvaja se nekoliko imena, među kojima su predstavnici Vibera Konstantin Kostadinov i Zarena Kancheva, koji će govoriti o trendovima u dinamičnom svijetu komunikacija. Kako korisnici reagiraju na Viber trendove te na koji način brendovi mogu izvući benefite koristeći ovu platformu za komuniciranje.
Konstantin je Sales Manager CEE u Viberu. Ima više od deset godina iskustva u finansijama, konsaltingu i prodaji u okviru startup industrije. Razvijao je i implementirao prodajne strategije za različite klijente uključujući Deloitte, KPMG, RSM International i Emptio Group.
Prije nego što se pridružio Viberu, Konstantin je bio Senior Partner, Head of Revenue za top šest Audit i Consulting kompanija u Bugarskoj.
Zarena Kančeva posjeduje dvanaestogodišnje međunarodno iskustvo u oblastima marketinga, komunikacija, oglašavanja i PR-a, a trenutno u kompaniji Viber obnaša funkciju Marketing i PR Manager CEE.
Prije angažmana u Viberu, Zarena je radila kao Brand Manager za Fashion Days, vodeću modnu e-commerce platformu gdje je bila odgovorna za razvijanje marketinških aktivnosti kompanije u Bugarskoj.
Posjeduje širok dijapazon znanja iz strateških komunikacija, a brand reputaciju razvijala je u velikom broju internacionalnih kompanija uključujući P&G, NN Insurance, easyJet, Walltopia, Beiersdorf i mnoge druge.
Brending konferencija je strukovni događaj u Bosni i Hercegovini koji okuplja eksperte sa specijaliziranim znanjima iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija. Glavna je spona između svjetskih, evropskih i regionalnih trendova.