Na lokalitetu Hrenovice kod Prače danas je i formalno ozvaničen početak radova izgradnje tunela Hranjen kao najzahtjevnijeg dijela projekta izgradnje brze ceste Sarajevo – Goražde.
Izgradnja tunela Hranjen predstavlja historijski projekt za Goražde jer će se cestovna udaljenost ovog grada na Drini i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara. S obzirom na kvalitet nove trase, vožnja između Sarajeva i Goražda će trajati svega 45 minuta, umjesto dosadašnjih sat i pol.
Svečanosti početka radova na izgradnji tunela prisustvovali su najviši bh. zvaničnici, član Predsjedništva BiH Šefik Džaferović, predsjedavajući Vijeća ministara BiH Denis Zvidzdić, premijer Vlade FBiH Fadil Novalić, Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar, te zvaničnici iz BPK Goražde.
Izvođač radova na tunelu Hranjen je firma Euro-Asfalt d.o.o iz Sarajeva, dok nadzor nad izvođenjem radova vrši IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo.
Tunel Hranjen bit će dug 5,5 kilometara, a sastojat će se od dvije cijevi. Jedna će biti namijenjena za saobraćaj motornih vozila i kroz nju će prolaziti dvije saobraćajne trake, za svaki smjer po jedna. Druga cijev će biti servisna i koristit će se za održavanje tunela, kao i za slučaj eventualnih nesreća u tunelu.
Radovi u okviru LOT 1 podrazumijevaju probijanje tunela i izgradnju primarne pregrade cestovnog tunela Hranjen čiji je rok za izgradnju ovog najdužeg cestovnog tunela u Bosni i Hercegovini 36 mjeseci.