Vijeće ministara BiH donijelo je odluku da ove godine Bosna i Hercegovina učestvuje kao zemlja partner na 84. međunarodnom sajmu poljoprivrede, koji će biti održan u Novom Sadu od 13. do 19. maja 2017. godine, a u organizaciji Ministarstva vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH formiran je Koordinacioni odbor za pripremu nastupa koji čine predstavnici ministarstava, privrednih komora i drugih bh institucija – potvrdio je Feni predsjednik Vanjskotrgovinske komore (VTK) BiH Ahmet Egrlić.
Piše: Muhamed Hadžibegić
Istakao je da je VTKBiH, u saradnji sa Privrednom komorom Republike Srpske, Privrednom/Gospodarskom komorom Federacije BiH i Privrednom komorom Brčko Distrikta, zadužena za organizaciju privrednog dijela nastupa na sajmu, odnosno organizovanje kolektivnog učešća (izlaganja) bh. firmi na tom sajmu.
Novosadski sajam se održava na površini od 226.000 metara kvadratnih, od kojih je 60.000 metara kvadratnih paviljona, sa 30 priredbi u 10 termina i oko 1.200.000 posjetilaca.
– Međunarodni poljoprivredni sajam postao je agrobiznis događaj regiona, s najvećom i najdužom sajamskom tradicijom, gdje proizvode i usluge iz 60 zemalja predstavlja 1.500 izlagača. Cijenimo da je organizacija zajedničkog nastupa Bosne i Hercegovine na tom sajmu jedinstvena prilika za bh. kompanije da predstave proizvode i usluge, te unaprijede postojeću i ostvare novu saradnju sa zainteresovanim partnerima na sajmu u Novom Sadu – naveo je Egrlić.
Organizatori iz Bosne i Hercegovine nude bh. kompanijama besplatan standardno uređen izložbeni prostor od 12m² u okviru zajedničkog bosanskohercegovačkog štanda veličine između 300 i 400 m². Inače, standardna cijena jednog m² izložbenog prostora iznosi oko 200 eura.
Učešće na sajmu najkraći je put za ostvarivanje prvog kontakta s potencijalnim partnerima, te nezaobilazno mjesto susreta struke, promocije proizvoda, razmjene iskustava i sklapanja poslova.
Osim toga, sajmovi i izložbe su mjesto upoznavanja s aktuelnim trendovima, mjesto gdje se istovremeno može vidjeti, usporediti, ocijeniti, te istog trenutka i dobiti povratna informacija o proizvodu ili usluzi, odnosno direktno sagledati položaj privrednih subjekata u odnosu na konkurenciju.