skip to Main Content

Pred brojnim zvanicama, klijentima, predstavnicima medija i partnerskih kompanija na Olimpijskom bazenu Otoka u Sarajevu, sinoć je Merkur osiguranje predstavilo novi koncept poslovanja.

Osim vizuelnog i sadržajnog rebrendinga, prezentirane su inovativne usluge i paketi za korisnike uz poruku da Merkur osiguranje obezbjeđuje održivu i dugoročnu radost življenja. Goste je tokom večeri zabavljao glumac i voditelj Tarik Filipović, koji je cijelom druženju dao šarmantnu i humorističnu notu. Zahvaljujući Merkurovoj besplatnoj školi plivanja, najveći aplauz dobili su sarajevski dječaci i djevojčice, koji su uz pomoć svojih starijih drugara formirali novi logo Merkur osiguranja. ”Kišobran” je unaprijeđen u “Eazy-ja” te je postao simbol kompanije. Logo je osvježen i izgledom donosi novu priču o dinamičnom stilu života, zdravim aktivnostima i radosnom blagostanju.

’Naš brend je unikatan, moćan i emotivan, a dopunama naših usluga spremni smo na najvišem nivou odgovoriti tržišnoj situaciji koja je izazovnija nego ikada. Merkur osiguranje je jedan od vodećih osiguravatelja života u Bosni i Hercegovini i to će biti ključni fokusi u budućnosti. Redizajnom branda mi podižemo na viši nivo shvatanje  i brigu o životu. U skladu sa našim sloganom Danas za Vaše sutra, mi osiguravamo život, a obezbjeđujemo životni stil,’’ istakla je Sabina Mujanović, predsjednica uprave Merkur osiguranja u Bosni i Hercegovini.

Pod okriljem posebno osmišljenog sportskog programa “Merkur osiguranje za djecu u pokretu”, osigurani su besplatni časovi plivanja i skijanja za svu djecu SOS Kinder Dorfa u Sarajevu. Predstavljeni su i novi proizvodi prilagođeni stvarnim potrebama korisnika usmjereni na prevenciju, zdravstvene usluge i njegu – Fit4life koji klijentima omogućavaju bolju kvalitetu života. Novitet je i Merkur LifeStyle, čija će podružnica biti uspostavljena i u našoj zemlji, a upošljavat će doktore, sportske stručnjake, terapeute i masere.  Merkur osiguranje će od sada izdavati i magazin“Aktivni & zdravi” koji će u potpunosti biti posvećen zdravom načinu ishrane i aktivnom životnom stilu.

 ‘’Dva put godišnje imat ćemo bh. izadnje koje će sadržavati obilje korisnih savjeta i uticati na jačanje svijesti o zdravim životnim navikama s ciljem da imamo zdravu populaciju. Svako izdanje obrađivat će teme usmjerene na wellness, zdravlje i prevenciju, vodeći računa o raznim aspektima ishrane, detoksikacije, zdravlja uopće, a naročito zdravlja djece,’’ istakao je Ermin Nuhić, predsjednik uprave Merkur International Holding AG-a.

 

Merkurće u budućnosti posebnu pažnju posvetiti najmlađim članovima našeg društva implementiranjem nekoliko inovativnihi korisnih projekata.

‘’Sretni smo da možemo najaviti da ćemo uskoro pružati besplatne preventivne sportske preglede djece u Sarajevu, Tuzli, Mostaru i Banja Luci. Stručnjaci iz Austrije će, u saradnji s lokalnim profesorima sporta vršiti provjeru fizičke spremnosti djece, njihovog držanja i osigurati individualne savjete u cilju unapređenja zdravlja djece. Iskreno se nadamo se da će biti veliki odziv roditelja i djece,” poručila je Sabina Mujanović, predsjednica uprave Merkur osiguranja u BiH.

Merkur osiguranje je s ponosom najavilo i projekat “U zdravim školama, zdrava djeca” u kojem će moći učestvovati sve osnovne škole iz naše zemlje s prijedlozima aktivnosti koji promoviraju zdravi stil života. Namjera je potaknuti djecu, roditelje  i nastavnike da razmišljaju na koji način mogu unaprijediti svakodnevnicu djece u školi te raditi na stvaranju njihovog boljeg sutra. Na osnovu dostavljenih prijedloga, žiri će izvršiti odabiri nagraditi najbolje škole podrškom pri implementaciji prijedloga.

Back To Top