NLB Banka d.d., Sarajevo je veoma zadovoljna rezultatima istraživanja koje je provela Agencija za istraživanje tržišta i javnog mnijenja – GfK (Growth for Knowledge) u Bosni i Hercegovini. U istraživanju su učestvovala fizička i pravna lica koja su klijenti NLB Banke, kao i klijenti konkurentnih banaka. Istraživanje se odnosilo na zadovoljstvo klijenata u raznim segmentima poslovanja banaka.
Rezultati istraživanja provedenog među fizičkim i pravnim licima, klijentima NLB Banke, su nadprosječno ocjenjeni i pokazuju visoko zadovoljstvo anketiranih lica. Povjerenje u NLB Banku je veoma visoko, a Banka ima i veoma dobro izgrađen ugled na tržištu Federacije BiH. Veoma su visoko ocjenjeni lojalnost i povjerenje klijenata u NLB Banku, kao i aspekti ponašanja, pouzdanosti i urednosti njenih uposlenika.
Pravna lica su također iskazala veliko povjerenje NLB Banci, a naročito dobre rezultate ankete su zabilježili prozvodi, usluge i cijene usluga Banke, kao i zadovoljstvo online bankarstvom. Visoke ocjene dobili su digitalne usluge Banke, kvalitet pružanja usluga i spremnost na dijeljenje informacija od strane Banke.
– Istraživanje smo proveli jer želimo uvažiti mišljenja i stavove klijenata da bi još bolje razumjeli njihove potrebe i u skladu s tim unaprijedili našu finansijsku ponudu. Anketa je bila veoma temeljita, opsežna i potvrdila je pravi put i strategiju poslovanja NLB Banke, te dala jasne pokazatelje u kojim segmentima možemo još više unaprijediti poslovanje Banke na zadovoljstvo naših klijenata – izjavila je Lidija Žigić, izvršna direktorica i član Uprave NLB Banke.