Nakon Pariza i Barselone, u fokusu svjetske medijske elite od 15. do 17. juna naći će se austrijska prijestolnica. GEN prvi put zasjeda u Beču, a centralna tema su inovacije i razvoj u svijetu medija.
Moto bečke konferencije glasi „The Rise of Plattform Driven News“, odnosno uspon vijesti koje se objavljuju/emituju preko popularnih platformi kao što je Facebook.
80 međunarodnih refrenata raspravljaće o budućnosti medija, a među njima i prestavnici Reutersa, Applea, Googlea, CNN-a i drugih.
Poruka sa press konferencije, koja je održana prošle sedmice u Beču, glasi da sve nadolazeće promjene treba shvatiti kao šansu za nove početke. Nove i mlade generacije se sve više informišu „na zalogaje“ prvenstveno preko platformi, što predstavlja veliki izazov za tradicionalne medijske kuće.
„U budućnosti će se mnogo toga izmijeniti. Trenutno rušimo zidove i tražimo nove načine za „pričanje priča““, izjavio je u Beču direktor GEN-a Bertrand Pecquerie.
Na GEN konferenciji će biti predstavljeni i novi pronalasci poput Googlovih naočala Virtual Reality.
Veliku podršku u organizaciji konferencije za Grad Beč predstavlja Bečki holding (Wien Holding) i njegovo preduzeće za međunarodnu komunikaciju Eurocomm-PR.
Direktorica Bečkog holdinga Sigrid Oblak posebno ističe mogućnost ukljućivanja urednika i novinara iz partnerskih gradova jugoistočne Evrope preko Eurocomm-a u ovaj svjetski medijski događaj.
/Izvor: Eurocomm-PR Sarajevo/