Krajem prošle sedmice Grand kafa je za predstavnike medija organizovala studijsko putovanje u Bijeljinu i Beograd, kako bi novinari obilaskom pržionica mogli da se, na licu mjesta, upoznaju sa savremenim načinom proizvodnje i pakovanja Grand kafe, koja je u BiH sa svojim brendovima Grand kafa Gold, Grand Aroma i Grand DeLuxe- tržišni lider u kategoriji turske kafe.
– Kada je kvalitet proizvoda strateška vrijednost kompanije, sve sirovine koje koristimo u proizvodnji kupuju se prema precizno utvrđenim standardima i sa porijeklom, što znači da naša briga o kvalitetu počinje na plantaži, a proces takozvane sledljivosti kvaliteta sprovodi se sve do finalnog proizvoda na polici. Kao lider u regionu, sa 25.000 tona godišnje proizvodnje, Atlantic Grupa, a samim tim i brend Grand kafa ima obavezu, ali i zadovoljstvo da svoje potrošače konstantno upoznaje sa novim proizvodima, novim ukusima i da ih motiviše na usvajanje novih navika.– izjavio je tom prilikom Andrej Bele, direktor Starteškog poslovnog područja Kafa Atlantic Grupe.
Grand kafa je 2004. godine lansirana u Bosni i Hercegovini i danas je Grand prom d.o.o. u Bijeljini, najveći domaći proizvođač sa najsavremenijim pogonom za proizvodnju kafe, gdje tim stručnjaka sa 30 zaposlenih stalnim ulaganjem u svoje znanje, razvoj i održavanje tehnološke opreme, obezbjeđuje konstantan, vrhunski kvalitet proizvoda Grand kafe.
– Kafa iz ovog pogona se distribuira na čitavoj teritoriji Bosne i Hercegovine i danas je ovo značajno tržište sa oko 2.000 tona godišnje proizvodnje i prodaje. Iako je prošle godine u Bosni i Hercegovini generalno zabilježen pad kategorije turske kafe, Grand kafa je povećala svoj volumenski i vrijednosni tržišni udio i ostala apsolutni lider sa čak 25 odsto učešća. Ostvarena je najveća prodaja ikada zahvaljujući povjerenju koje Grand kafa ima kod svojih potrošača, na šta smo posebno ponosni, rekla je Milanka Gligić, direktor Grand –prom d.o.o. Bijeljina.
Uz degustaciju Grand kafe, osim o kvalitetu proizvoda, predstavnici medija na ovom studijskom putovanju mogli su da se uvjere u to da Atlantic Grupa na svakom od tržišta predstavlja domaću kompaniju sa lokalnom organizacijom od proizvodnje, preko prodaje, do korporativnih aktivnosti i menadžmenta, i da je prednost kompanije upravo u tome što se poštuju različitosti i dijele najbolje prakse.