U prodavnice širom Bosne i Hercegovine s dolaskom jeseni stižu i dvije nove „Maggi“ krem supe „Brokoli s mrkvom i sirom” i „Špinat s pavlakom”.
Nove supe dio su proširenog asortimana „Maggi“ proizvoda s oznakom „Jednostavno dobro“. Pod ovom oznakom nalaze se proizvodi koji sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke poput špinata, praziluka, brokule, mrkve, vrhnja za kuhanje i sira.
„Unaprijedili smo ’Maggi’ supe tako da one sada sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke, poput onih koje mogu pronaći u svom kuhinjskom ormariću. Naš cilj je da na taj način unaprijedimo cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine, uklanjanjem sastojaka koje potrošači ne prepoznaju lako i zamjenjivanjem s onima koje znaju i vole. Intenzivno radimo na smanjenju soli, šećera i zasićenih masnih kiselina u proizvodima, kao i povećavanju udjela povrća, cijelih žitarica, mahunarki i sjemenki, uklanjanju vještačkih boja. Ovo je veliki iskorak za čitavu kategoriju, a kojim želimo da pomognemo potrošačima da pripreme jela i da uživanje u jelu bude još ukusnije i zdravije“, ističe Renata Matusinović, izvršna direktorica poslovne kategorije kulinarskog asortimana Nestlé Adriatic.
Ukusi i preferencije lokalnih potrošača imaju veliku ulogu u kreiranju proizvoda. Upravo su lokalni potrošači bili ključni za razvoj novih „Maggi“ supa. Naime, kompanija Nestlé je sprovela istraživanje među više od 2.200 potrošača u regionu, kako bi saznala u kojoj mjeri čitaju deklaracije proizvoda i koliko su im razumljive, s namjerom da sastojke koji su potrošačima nerazumljivi zamijeni poznatim, onim s kojima se svakodnevno susreću u svojim kuhinjama, poput začina i povrća.
Samo u posljednjih pet godina, kompanija Nestlé je u regionu Adriatic sprovela više od 150 istraživanja potrošača (produkt i koncept testovi, navike i preferencije potrošača) u kojima je učestvovalo ukupno nešto više od 100.000 potrošača. Kroz navedena istraživanja pruža im se prilika da ocijene Nestlé proizvode prije nego što se plasiraju na tržišta ovog regiona, a s ciljem ne samo odabira najbolje recepture, već i unapređenja samih proizvoda, kako bi se maksimalno zadovoljile potrebe i preferencije lokalnih potrošača.