Intesa Sanpaolo Banka BiH, u partnerstvu s Visa-om, uspješno je završila kampanju “Inspirisani srcem” , koja je imala za cilj prikupljanje sredstava za kupnju opreme za domove za nezbrinutu djecu u šest gradova širom Bosne i Hercegovine.
Princip kampanje bio je jednostavan – od 15. juna do 15. jula 2017., za svaku transakciju Visa Inspire karticom, bez obzira na iznos i bez dodatne naknade za klijente, Intesa Sanpaolo Banka donirala je 0,10 KM.
Sredstva prikupljena u iznosu od 28.000 KM utrošena su za nabavku neophodne opreme za JU “Zavod za zbrinjavanje mentalno invalidne djece i omladine”Pazarić, JU “Dom-porodica” Zenica, “Dom za djecu bez staranja” Tuzla,”Dječiji dom” Mostar, JU “Dom Rade Vranješević” Banjaluka i “Majčino selo” Međugorje.
“ Želimo da se zahvalimo našim klijentima, kao i partneru kompaniji Visa, što je i ovogodišnja humanitarna kampanja “Inspirisani srcem” dala dobre rezultate. Novac smo ovaj put namijenili mladima, koji nemaju svoju porodicu, odnosno imaju većih zdravstvenih problema, ali imaju jednake želje i potrebe kao i svako drugo dijete. Nabavljena oprema će im omogućiti da njihov boravak u domovima bude ugodniji”, izjavila je Lejla Dizdarević, direktorica Direkcije za PR i marketing komunikacije Intesa Sanpaolo Banke BiH, ističući da Banka bilježi konstantan rast plaćanja Visa Inspire karticom, posebno kada je riječ o bezgotovinskim transakcijama.
Predstavnici Intesa Sanpaolo Banke BiH posjetili su sve ove institucije i upoznali se s njihovim radom i svakodnevnim izazovima u radu s djecom i mladima.
Vladimir Đorđević, voditelj Visa regionalnog ureda za SEE, izjavio je:
“Drago nam je što smo poslednjih nekoliko godina deo projekta ‘Inspirisani srcem’, koji je pokrenuo naš dugogodišnji klijent i partner Intesa Sanpaolo Banka BiH. Naša misija je da omogućimo, jednostavna i sigurna svakodnevna plaćanja, a posebno nam je drago kada korisnike kartica dodatno inspirišemo projektima i aktivnostima poput ovog. Visa u Bosni i Hercegovini beleži rast bezgotovinskih načina plaćanja putem Visa kartica u, i to nije slučaj samo tokom posebnih promotivnih kampanja, što ukazuje na pozitivan trend rasta elektronskih načina plaćanja. Stoga se uvek rado odazivamo kampanjama koje za cilj imaju podsticanje bezgotovinskog plaćanja”.
Projekat “Inspirisani srcem” pokrenula je u 2013. godini Intesa Sanpaolo Banka BiH, a 2014. godine kompanija Visa se pridružila projektu. Cilj je motivirati korisnike da odaberu bezgotovinsko plaćanje, jer oni doprinose kampanji i pri najmanjoj transakciji.