Na “Bečkoj turističkoj konferenciji” održanoj 18. oktobra Bečka turistička zajednica “Wien Tourismus” predstavila je novi međunarodni nastup turističkog brenda “Beč”. U centru nove strategije su gosti, odnosno njihov lični doživljaj užitaka.
Predstavljen je i novi logo te reklamni slogan koji sada glasi “Beč – Sada. Zauvijek”. Slogan je od 2009. godine glasio “Beč – Sada ili nikada” čime su ljudi pozivani na što skoriju posjetu Beču, a sam Beč brendiran kao “destinacija koju se mora posjetiti”. Novi logo više je usmjeren na emocije i želi podstaknuti čežnju kod klijenata.
“Wien Tourismus” nastavlja sve aktivnosti internacionalizacije koja je u proteklih pet godina rezultirala povećanjem broja gostiju sa prekookeanskih tržišta za čak 78 odsto.
Još 2009. godine definisani su vodeći bečki aduti na turističkom tržištu, a to su “Carsko naslijeđe”, “Muzička i kulturna ponuda”, “Kulinarstvo” i “Zeleni Beč” i oni su i dalje noseći stubovi Beča kao brenda.
Sada je dodat i adut “Moderna metropola za kvalitetan život” koja objedinjuje titulu grada s najboljim kvalitetom življenja i teme kao što su pametni grad, raznolikost, sigurnost, čistoća, noćni život, arhitektura i kupovina. Direktor turističke zajednice Norbert Kettner te vrline ukratko komentariše rečenicom: “Beč nudi doživljaje prave metropole, ali bez faktora stresa koji odlikuju metropole”.
U komuniciranju sa posjetiocima grada turistička branša će se držati emocionalne strane. Cilj turističke zajednice je da mnogobrojne bečke znamenitosti i druge ponude u gradu predstave kao individualne momente užitka.
(EUROCOMM-PR Sarajevo)