Korisnici osiguranja su, dajući najveći broj glasova UNIQA osiguranju, pozicionirali ovu osiguravajuću kuću na vodeće prvo mjesto dodjelivši joj titulu “Most trusted brand” u osiguranju u Bosni i Hercegovini za 2017. godinu.
Rezultat je ovo nedavno objavljenog istraživanja renomirane agencije Valicon koji ukazuje na to koliko su kvalitet i tradicionalni pokazatelji poput snage brenda, lojalnosti i povjerenja ključni za percepciju krajnjeg korisnika o kompaniji, njenim proizvodima i uslugama.
Riječ je o jednom od najopsežnijih istraživanja sprovedenog na uzorku od 3.442 ispitanika, korisnika osiguravajućih proizvoda i usluga, koristeći CAWI metodologiju (Computer Assisted Web Interviewing). Metrika za upitnik razvijena je od strane Valicona, i to na temelju standardizovanog pristupa migracijskim analizama i kupovnog puta za kategoriju osiguranja. Na svim pitanjima vezanim za brend ispitanici su bili u mogućnosti da biraju između svih brendova osiguravajućih kuća na tržištu BiH. Istraživanje je temeljeno na kontinuiranom praćenju korištenja osiguranja kod korisnika (fizičkih lica) čime dobivamo jasan uvid u tržište osiguranja u Bosni i Hercegovini sa stajališta krajnjeg korisnika.
Za osiguravajuće kuće povjerenje je jedna od ključnih vrijednosti za nove i postojeće klijente, a rezultati istraživanja svjedoče upravo o povjerenju korisnika osiguranja u UNIQA brand, njegovu prepoznatljivost i kvalitet.