Najprestižniju evropsku marketinšku konferenciju otvorili su Claude Obadia, profesor na ESCE International Business School u Parizu i Emil Tedeschi, osnivač, većinski vlasnik i predsjednik Uprave Atlantic Grupe. U izlaganjima o razlikama, sličnostima i važnosti saradnje između akademije i poslovne zajednice pod nazivom „Where Business Meets Academia“, ovi predavači su izazvali izuzetan interes učesnika konferencije.
Tokom prvog radnog dana održano je 12 paralelnih sesija i to iz oblasti brendinga, marketing strategije, reputacije, analize ponašanja potrošača i online marketinga. Radovi na temu brendinga su se fokusirali na pitanja globalnih brendova i njihovu konkurentnost u odnosu na lokalne. Tako su izlagači govorili o uticaju ličnih osobina potrošača na kupovinu globalnih brendova, pitanje autentičnosti i globalnosti brenda, te pitanje percepcije lokalnosti i globalnosti brenda. Naziv sesije “Nije zlato sve što sja” odlično odražava ovu aktuelnu temu, kako u akademiji, tako i u poslovnom svijetu.
Na sesiji o marketing strategijama pod nazivom „Ko se zadnji smije najslađe se smije“ izložena su pitanja uloge menadžera u izvoznim kompanijama. Veoma aktuelno pitanje inovacija predstavljeno je kroz analizu uticaja turbulentnog okruženja na percepciju važnosti inovacija, te je razmatrano pitanje da li prodajni menadžeri trebaju biti fini ili grubi u svom nastupu na tržištu. O reputaciji kompanije, na sesiji „Prvo skoči, pa onda reci hop“, razmatrana su pitanja razvoja zelenog marketinga, percepcije zaposlenika o važnosti korporativne reputacije u uslugama, te kolika je to cijene neuspjeha kompanije.
Područje ponašanja potrošača predstavlja uvijek zanimljiva pitanja potrošačeve osjetljivost na cijenu, analizira finansijsku socijalizaciju unutar porodice, te reakcije potrošača na Zakon o radu nedjeljom. Kada je riječ o potrošačima, sjajno pristaje naziv sesije „Bolje vrabac u ruci nego ptica na grani“. U digitalnoj današnjici neizostavna je i sesija iz oblasti online marketinga „Gvožđe se kuje dok je vruće“, gdje je predstavljena analiza ponašanja potrošača u e-trgovini, ponašanje na društvenim mrežama, kao i trenutno veoma interesantno pitanje u Bosni i Hercegovini, kako upotrijebiti društvene medije u predsjedničkim izborima.
Domaći autori sa Ekonomskog fakulteta u Sarajevu su imali zapažena izlaganja i prezentacije svojih istraživanja, i to Prof. dr. Vesna Babić-Hodović, Doc. dr. Maja Arslanagić-Kalajdžić, Doc. dr. Selma Kadić-Maglajlić, Prof. dr. Emir Agić, Doc. dr. Adi Alić i Ass. mr. Merima Činjarević.
Održane su i dvije specijalne sesije. Panelisti prve, „Kutak savremenog istraživanja“, bili su slavni profesori marketinga Roland Rust (University of Maryland, USA, bivši urednik Journal of Marketing) i Nick Lee (Warwick Business School, UK; urednik European Journal of Marketing). Drugu specijalnu sesiju, održanu na bosanskom jeziku, „Susret uspješnih posovnih priča: poslovanje u regionu“, održali su predstavnici uspješnih bh. kompanija Muhamed Pilav, MS&Wood i Adis Hasković, KLAS d.d. Sarajevo.
Drugi dan, planirane su četiri sesije od kojih se očekuje da će posebno biti interesantna sesija posvećena neuromarketingu. U okviru završne sesije, svoja promišljanja će predstaviti profesori Adamantios Diamantopoulos i Koen Pauwels. EMAC Regional marketinška konferencija se prvi put održava u Bosni i Hercegovini, a domaćin je Ekonomski fakultet u Sarajevu.