Na 40. Međunarodnom sajmu turizma, koji se održava od 22. do 25. februara u Beogradu svoju turističku ponudu, kulturu, običaje, vina, specijalitete i ostale proizvode koji privlače turiste, predstavlja blizu 1.200 izlagača iz 56 zemalja. Predsatvljaju se turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tour operatori…
Ove godine je Bosna i Hercegovina predstavljena na zajedničkom štandu koji uz turističke zajednice iz BiH, okuplja i nekoliko reprezentativnih turističkih agencija iz BiH.
TZ HNK je zajedno sa turističkim agencijama iz Hercegovine predstavila kreativni turistički brand HERCEGOVINA. U moderno dizajniranom paviljonu TZ HNK predstavljeni su megaposterima najinteresantnije destinacije Hercegovine i turistički proizvodi. Vječno interesanti grad Mostar okupio je na štandu TZ HNK i poznate Mostarce sa različitih stana svijeta i njihove prijatelje koji su i na ovaj način doprinijeli popularizaciji turističke ponude Hercegovine.
Osim primarnog sajma turizma, uporedo se održavaju još tri srodne manifestacije – Sajam hotelsko-ugostiteljske opreme „HORECA“, Sajam vina „BEOWINE“ i Sajam suvenira.
Na ovaj način su objedinjeni različiti segmenti koji doprinose turističkom poslovanju i sveobuhvatnoj ponudi.