Premium danski lager brend Tuborg pokrenuo je novu marketinšku kampanju za 2017. – 2018. koja poziva konzumente ovog piva širom svijeta da daju svoj doprinos u kreiranju trenutaka kulturnih otkrića i istraživanja sa fokusom na muziku. Kampanja ima za cilj da brend ponudi brojne elemente kreirane da konzumenate animiraju na aktivaciju upravo na tržištima gdje Tuborg bilježi sve veću prodaju, u zemljama Azije, Istočne Evrope i u Rusiji.
“Svaka generacija ima svoj beat. Mi pokrećemo taj beat. Još od 1880 godine, direktno iz Kopenhagena cijelom svijetu”, poručuju iz Tuborga i najavljuju da će u narednom periodu raditi na kreiranju specijalnih društvenih interakcija sa generacijama mladih ljudi kroz partnerstva sa brojnim festivalima osiguravši tako da muzički trendovi zapada dopru do zemalja Istočne Evrope. Jedan od njih je svakako i partnerstvo sa Greenfestom.
Tuborgova uloga u plasiranju novih muzičkih trendova ostaje orijentacija u marketinškoj kampanji u 2017-oj, a bit će prilagođena različitim kulturološkim miljeima omladine na zasebnim tržištima. Predstavit će seriju novih pjesama produciranih u saradnji sa popularnim umjetnicima na loklanim tržištima i značit će odmak od ranijih aktivacija. Muzička kampanja će uključiti muzičke fanove kroz razna takmičenja i live nastupe, te limitirane muzičke produkcije.
Prvi put nakon 2012. godine Tuborg nudi i osvježen vizualni identitet u kojem su korišteni već postojeći elementi ali u dinamičnoj i mladalačkoj obradi uz potpuno novu brend ikonografiju. Dizjan potpisuje agencija Turner Duckworth a obrada podrazumjeva uvođenje nove živahne kolor šeme gdje plava unosi dinamiku u odnosu na zelenu, ustaljeno korištenu boju brojnih pivskih brendova. Od drugih dodataka tu je “snažan puls” koji reprezentuje beat mladalačke energije a zatamljeni filter na fotografiji autentično svjedoči identitet Tuborga kroz vrijeme. Naslijeđe brenda predstavljeno je pozivanjem na izvornu pivovaru u Kopenhagenu a tu su i simboli koji reprezentuju novi duh brenda.
Vsevolod Nikolaev, globalni brend direktor Tuborga kaže: “Tuborg je uvijek imao vezu sa zabavom i muzikom, ali nastojimo voditi računa da tu poziciju stalno osvježavamo i prilagođavamo našoj glavnoj ciljnoj skupini. Naše tržište je posvećeno mladima i globalno je povezano koristeći jedinstvenu snagu muzike da uveže ljude diljem planete. Zato vjerujemo kako je naša kampanja izuzetno uzbudljiv odgovor na neke globalne kulturalne promjene koje se trenutno dešavaju u svijetu.”
U okviru nove kampanje posebno mjesto zauzima i novi brend film “beat kroz vrijeme” koji govori o tradiciji Tuborga da kroz istoriju proizvodi puls društvenog povezivanja mladih i to generacijama unazad. Kreirali su ga Happiness Brussels a krajem marta film će biti emitovan u Istočnoj Evropi te globalno tokom cijele 2017. i 2018. godine.