skip to Main Content

Peter Kim – Photo 02

 

Piter Kim (Peter Kim), potpredsjednik odjeljenja za angažman digitalnih korisnika u okviru LEGO grupacije, najvećeg prodavca igračaka na svijetu, govoriće na Spark.me, objavio je organizacioni tim konferencije. Za samo desetak dana počeće okupljanje učesnika konferencije koja spada među najznačajnije i najposjećenije marketing konferencije u Jugoistočnoj Evropi i šire. Spark.me će se održati 29. i 30. Maja u hotelu Mediteran u Budvi.

Piter Kim već više od dvije decenije radi sa nekim od najvećih globalnih brendova svijeta kako bi im pomogao da iskoriste sav potencijal koje nove tehnologije donose. U okviru LEGO grupacije, Kim upravljama timovima koji su zaduženi za veb sajt kompanije (LEGO.com), LEGO Life magazin, naloge kompanije na društvenim mrežama, kampanjama za angažman zajednice (LEGO Ideas, LEGO Ambassador Network i AFOL), i kanale za pružanje korisničkog servisa.

Prije angažmana u kompaniji LEGO, Kim je bio izvršni direktor marketinške agencije Barbarian Group u kojoj je bio zadužen za restrukturiranje agencije, u periodu kad je agencija bila u nezavidnoj finansijskoj situaciji, potom izvršni direktor digitalnih tehnologija u najvećoj koreanskoj advertajzing agenciji Cheil Worldwide u kojoj je radio na konsolidaciji, kako bi poslovnu jedinicu od 1.600 profesionalaca učinio efektivnijom, te izvršni direktor za strategiju Dachis Grupe, startapu kojeg je pretvorio u višemilionski biznis koji je na kraju otkupila softverska kompanija Sprinklr.

Svoje iskustvo o kreiranju integrisanih iskustava koje inspirišu korisnike budućnosti, Kim dijeli na nekim od najvećih svjetskih konferencija, kao što su SXSW i Cannes Lions. Njegove ideje prenose najrenomiranije medijske kuće i časopisi na svijetu, kao što su CBS Evening News, CNBC, CNN, NPR, The Economist, New York Times i The Wall Street Journal.

Organizatori Spark.me su do sad objavili imena osam ovogodišnjih govornika: Rory Sutherland, potpredsjednik Ogilvy & Mather UK, globalne advertajzing i marketinške agencije sa sjedištem u Londonu, Heather B. Armstrong, najpoznatija svjetska blogerka iz oblasti roditeljstva sa preko 1,5 miliona pratilaca na Tviteru i autorka bestselera časopisa New York Times, Jason Romeyko, bivši kreativni direktor Saatchi & Saatchi i dobitniku brojnih svetskih priznanja najvišeg nivoa iz oblasti marketinga i advertajzinga, Virdžinija Salas Kastiljo, izvršna direktorka konsultantske kuće Ginicanbreathe, i jedan od pet vodećih stručnjaka za poslovnu upotrebu Snapchata na svijetu,  Aza Raskin, serijski preduzetnik i jedan od najuticajnijih dizajnera korisničkog interfejsa na svijetu, Sharad Sagar, društveni preduzetnik iz Indije koji se nalazi na listi časopisa Forbs “30 uspješnih ljudi mlađih od 30 godina”, Rob Fitzpatrick, serijski preduzetnik i autor međunarodno priznate knjige za preduzetnike “The Mom Test“ i Jon Burkhart, specijalista za oblast marketinga sadržajem (content strategist), koji dolazi iz Londona. U preostalih desetak dana do konferencije biće objavljena imena svih govornika na konferenciji.

 

Back To Top