Vođeno inovacijama u pogledu digitalne korisničke podrške, UNIQA osiguranje od danas nudi novo i jedinstveno korisničko iskustvo putem novog kanala komunikacije – UNIQA Vibera Bota.
Putem UNIQA Viber Bota korisnici će moći na jednom mjestu informisati se o UNIQA proizvodima, tražiti i dobiti ponudu osiguranja, kupiti polisu online putem UNIQA webshop-a, ostvariti svoja prava iz osiguranja kroz uslugu prijave štete, i sve to odmah i uz maksimalnu uštedu vremena. Za sve dodatne upite omogućena je usluga „Pitajte nas“ putem chat-a, a za kreativniju komunikaciju sa korisnicima kanala i međusobnu komunikaciju follower-a UNIQA Viber kanala omogućeni su i UNIQA Viber stickeri.
Poseban segment novog korisničkog kanala je usluga „UNIQA zahtjevi“ koja ima funkciju „Moja UNIQA“ portala za klijente. U praksi to znači da klijenti putem Vibera, u svakom trenutku i s bilo kojeg uređaja koji ima pristup internetu, mogu provjeriti status aktuelnih i isteklih polisa osiguranja, kontaktirati svog prodajnog savjetnika i provjeriti status odštetnog zahtjeva.
„Pružanje najboljeg mogućeg iskustva našim klijentima, postojećim i budućim, gdje god se oni nalazili je naš dugoročni cilj. Korištenje popularnih komunikacijskih kanala poput Vibera i njegovo spajanje sa našim drugim kanalima komunikacije (web stranicom, shop-ovima za online kupovinu, prijavom štete, Facebook i Instagram kanalom) neophodan je iskorak u brizi za klijente kako bismo im omogućili jedinstveno i sveobuhvatno iskustvo”, istakla je Senada Olević, direktorica UNIQA osiguranja.
UNIQA osiguranje je vodeća osiguravajuća kuća na tržištu koja u Bosni i Hercegovini posluje već 20 godina. Tokom svog poslovanja UNIQA osiguranje postalo je prepoznatljivo po kontinuiranom pružanju inovativnih i učinkovitih rješenja, ulaganju u odnose s klijentima, a sve u cilju unaprjeđenja korisničkog servisa