skip to Main Content

Bosanskohercegovački brend „Natura“ je u protekloj sezoni zabilježio porast proizvodnje, ali i izvoza na tržište Evropske unije za čak 100%. S ovim povećanjem Natura je učvrstila lidersku poziciju kada je riječ o izvozu domaćih proizvoda u segmentu konzerviranog voća i povrća.

Povećanjem proizvodnje,„Natura“ je povećala i otkup sirovine od domaćih poljoprivrednika. Posebno se ističe uzgoj i otkup krastavca kornišona od oko 1500 kooperanata iz BiH. Uzgoj i otkup se vrši preko projekta „USAID Partnerstvo za razvoj agrobiznisa“ gdje je firma „Natura food“ partner, a najveći investitor u ovaj projekat je kompanija iz dijaspore „Brajlović“ GmbH Austria, članica Adriatic Group.

„Natura“ u svom asortimanu ima preko 40 proizvoda iz programa kiselih salata, ajvara i marmelada. Svježe sirovine otkupljene od domaćih proizvođača se prerađuju u roku od 48 sati u dvije bh. fabrike „Natura food“ i „Voćar-promet“, te se plasiraju na tržištu BiH kroz domaće trgovačke lance.

„Naturaini“ proizvodi se izvoze u 14 zemalja EU, a prodaju se u velikim trgovačkim lancima i etno tržištu zemalja Beneluksa, Velike Britanije, Irske, te germanskim i skandinavskim tržištima.

„Natura food“ i „Voćar-promet“ su članice Adriatic Group iz Beča, koja konstantno investira u bosanskohercegovačku privredu. U 2016. pokrenute su dodatne investicije i podrška domaćoj poljoprivrednoj proizvodnji, posebno u povećanju uzgoja krastavca kornišona, te uzgoju raznih sorti paprika, namijenjenih sopstvenim prerađivačkim kapacitetima.

(Poslovne novine)

 

Back To Top