Nakon uvođenja nove marke Lukavac Beton, te velikog korporativnog rebrendinga, Lukavac Cement oplemenio je novim dizajnom vreća proizvode koji su već prepoznatljivi na tržištu. Ovim poslovnim potezom uspješno je zaokružen jubilej od 15. godina čvrste veze, kao sinonim izvrsnih poslovnih odnosa kupaca i austrijskog investitora koji je cementaru u Lukavcu učinio pozitivnom privatizacijskom pričom.
„Imajući u vidu široku primjenu cementa u praksi, odlučili smo da brendiramo cjelokupan prodajni asortiman s ciljem da iza svakog brenda izgradimo uspješnu priču. S ponosom možemo objaviti da smo našim proizvodima dodijelili imena, upakovali ih u elegantniju i tržištu prepoznatljiviju ambalažu. Od danas, Lukavac Cement svojim vjernim kupcima nudi SUPRALUK, FINELUK, LUMAL kao i naš novi proizvod u vrećama SULFALUK”, istakao je Nihad Begić direktor prodaje i marketinga Lukavac Cementa.
Današnji potrošači dobro su informisani, kreiraju posebne zahtjeve na tržištute se stvorila potreba za paletom različitih tipova cementa. Uvažavajući potrebe kupaca, Lukavac Cement na tržište je plasirao SULFALUK, cement koji se primjenjuje za betone izložene vlažnoj i hemijski agresivnoj sredini, a naročito je pogodan za kanalizacione i sisteme otpadnih voda, sisteme za navodnjavanje, za izradu podruma, dimnjaka, farmi i ostalih specifičnih objekata.
„Započete aktivnosti tek su uvertira našeg strateškog opredjeljenja da predviđamo trendove tržišta, te multidisciplinarnim pristupom razvijamo nove proizvode direktno u saradnji sa kupcima, paralelno sa investiranjem u najmoderniju tehnologiju proizvodnje cementa koja nam omogućava apsolutno poštivanje strogih parametara ekologije i povećanje stope supstitucije fosilnih goriva “ – napominje Begić.