skip to Main Content

U Sarajevu se u novembru održava konferencija Link 2016. koja će na jednom mjestu okupit vodeće stručnjake digitalnog marketinga iz čitave regije, s ciljem razmjene iskustva ali i da svima koje zanima digitalni marketing na primjerima pokažu svjetske novitete u digitalnom poslovanju. Kompletan tekst prenosimo sa portala Oslobođenja.

Na konferenciji će prvenstveno biti riječi o Content Marketingu i Web trgovini, ali će sudionici konferencije kroz praktične primjere iz prve ruke moći doznati sve o novitetima u digitalnom poslovanju, te sudjelovati u panel-raspravama. Konferencija je namijenjena internetskim poduzetnicima, vlasnicima web trgovina, digitalnim marketinškim agencijama, blogerima, novinarima kao i svima koje zanima digitalni marketing.

Primjeri iz prakse

Tema prvog dana Link 2016. je Content Marketing, proces kreiranja i dijeljenja sadržaja u svrhu privlačenja posjetitelja na web, njihovog pretvaranja u kupce i promociju brenda. Kroz konkretne primjere svi učesnici će moći naučiti kako pripremiti sadržaj koji će povećati kvalitetu web stranica, kako izmjeriti utjecaj sadržaja na ostvarenje ciljeva weba te kako definirati i provesti strategiju sadržaja kroz više kanala.

Prednost digitalnog marketinga je u tome što je mjerljiv, a ta prednost najviše dolazi do izražaja na web stranicama koje omogućuju kupovinu putem interneta. Stoga je tema drugog dana konferencije Link 2016. upravo Ecommerce – digitalni marketing u web dućanu.

Predavači i panelisti koji su potvrdili svoje sudjelovanje na konferenciji nisu samo nagrađivani predavači, već istovremeno i cijenjeni ljudi iz prakse. Većina će predavača na konferenciji pokazati najnovije uspješne primjere iz prakse, dok će neki predstaviti mogućnosti vlastitih alata ili rješenja za digitalni marketing.
Predavači dolaze iz BiH, Hrvatske, Makedonije, Slovenije, Srbije, Njemačke i Velike Britanije te u mnogim slučajevima predvode trendove digitalnog marketinga.

Darko Buldioski, osnivač je priznate Agencije za digitalni marketing i komunikacije NewMediaMK i programski direktor AllWeb konferencije. Ima iskustvo u radu na više različitih online projekata. On i njegov tim razvili su neke od najinovativnijih kampanja za digitalne i društvene medije na Balkanu radeći za brendove kao što su Coca-Cola, ONE i Vip Telekom, UNDP, Frutek i drugi. Jedan je od prvih stručnjaka koji su prisvojili nove tehnologije i počeli se baviti njima, a na pitanje koji su trenutni trendovi u digitalnom marketingu kaže:

“Na globalnom nivou sada se diže veliki “hajp” oko chat botova, odnosno AI (umjetna inteligencija), a u trendu je i augmented reality (proširena realnost)”.

Marcel Majsan istakao je kako je najveći trend zapravo prepoznavanje vrijednosti sadržaja i stavljanje istog ispred tradicionalnog push (nametajućeg, invazivnog…) oglašavanja.

“Iako se već godinama govori da je sadržaj kralj, imam osjećaj da se tek odnedavno počelo naveliko pričati o važnosti “content marketinga”, a time i o potražnji za profesionalcima koji se time bave”, naglasio je Majsan.

Petković: Više ne šaljemo “svima sve”

Petković: Više ne šaljemo “svima sve”

Robert Petković, stručnjak za Google Analytics s višegodišnjim iskustvom u izradi web stranica i praćenju njihove uspješnosti. Radi kao web analitičar za sve webove koncerna Agrokor i jedan je od nekolicine specijalista u Hrvatskoj koji Google Analytics svakodnevno koriste u radu, surađujući pritom sa vodećim svjetskim stručnjacima iz područja web analitike. Prema njemu, mobilni marketing, odnosno cjeloviti pristup korisniku prema svim njegovim ekranima je jedan od većih izazova u današnjem marketingu.

“Više ne šaljemo “svima sve”, već se svaka marketinška poruka treba poslati pojedinom korisniku u skladu sa specifičnostima svakog (digitalnog) kanala, vodeći pritom računa o tome je li naš brend korisniku nepoznat ili je on pak naš postojeći konzument. Bez obzira na vrstu web stranice, sadržaj je ono što ju čini specifičnom i zanimljivom. Ecommerce bez dobrog sadržaja je ništa, pa smo stoga kroz dva dana konferencije i htjeli ljudima pojasniti dva na prvu ruku teško spojiva pojma Content Marketing i Ecommerce, koji su nama marketingašima spojeni kao prst i nokat”, kazao je Robert.

Kroz prezentaciju “Kako da iskoristim taj internet?” Miroslav Varga će pokazati jedan primjer kako promovisati svoj proizvod putem digitalnog marketinga.
“Najbolje je da se ne fokusirate samo na svoj proizvod već na sam problem kojeg rješava vaš proizvod ili usluga. Na taj način brend može da ostvari znatno kvalitetniji nastup na digitalnim medijima i time više utječe na buduće potrošače, smatra Buldioski.

Recept za privlačenje posjetilaca na web, prema Majsanovim riječima, jeste kvalitetan sadržaj.
– Dobar odgovor na ovo pitanje nije lako dati u jednoj rečenici, a nakon što dođete na konferenciju Link 2016. bit će vam jasnije zbog čega morate svojim proizvodom ili uslugom biti prisutni na digitalnim kanalima. Trenutno mnogi brendovi u regiji ne rade svoj (digitalni) marketing na ispravan način, pa im se čini da se ulaganje u digitalni marketing zapravo ne isplati, što je vrlo pogrešan stav, smatra Petković.

 

Buldioski: Ne postoji više digitalni marketing

Buldioski: Ne postoji više digitalni marketing

Na jednoj ovakvoj konferenciji, kako kaže Buldioski, sudeći po listi vrhunskih eksperata koji predaju može se puno toga naučiti. Od strategije, pristupa pa do svakodnevnih praktičnih stvari vezanih za digitalne kampanje.

Trendovi

“Možete naučiti kako povećati prodaju metodama koje zaista funkcioniraju, jer će svoja iskustva s vama podijeliti najveći stručnjaci iz regije. Najveća vrijednost koju možete dobiti je informacija o najnovijim ecommerce i marketinškim trendovima, koja će vam omogućiti da dostignete ili čak prestignete svoje konkurente, bez obzira na njihovu “veličinu”, kazao je Majsan.

Odgovarajući na pitanje kakva je budućnost digitalnog marketinga Buldioski kaže da ne postoji više digitalni marketing, to je sad samo marketing koji, između ostalog, mora predvidjeti digitalne kanale za komunikaciju i korisnike koje su non-stop na internetu i društvenim mrežama.
Majsan smatra da je budućnost digitalnog marketinga u brisanju riječi “digitalno” iz ovog pojma i stapanju istog s “klasičnim” marketingom.

“Digitalno se podrazumijeva, a budućnost marketinga je ista kao što je i uvijek bila (samo što se danas tome daje više važnosti) – u kreiranju vrijednosti za svoje kupce. Bilo to kroz kreiranje kvalitetnog sadržaja, nezaboravnog iskustva ili nečeg trećeg”, smatra Majsan.

Tema drugog dana konferencije jeste Ecommerce – digitalni marketing u web dućanu.
– Web trgovci najviše zapostavljaju upravo onu marketinšku metodu koja ima najbolji cost/benefit omjer – radi se o email marketingu. Trgovci moraju naučiti da je era klasičnih newslettera završila, a jako malo njih koristi benefite email automatizacija. Radi se o sistemima koji imaju najveće stope konverzija. A jednom kada se automatizacija postavi, dobivate “mašineriju” koja prodaje sama od sebe – bez dodatnih ulaganja i plaćanja za posjete, kazao je Majsan.

 

Back To Top