Kompanija Unicomerc, ekskluzivni distributer i uvoznik Stihl i Viking proizvoda za Bosnu i Hercegovinu, prošle sedmice, obilježila je 20 godina uspješnog poslovanja u našoj zemlji. U prekrasnom ambijentu ljetnikovca Radobolja nadomak Mostara uz prisustvo brojnih zvanica predstavljen je razvojni put kompanije, a najavljeni su i budući projekti.
‘’Unicomerc je kompanija čiji razvojni put nije bio nimalo lagan, ali zahvaljujući našim uposlenicima koji su imali stalnu viziju o budućnosti kao i inovativnim tehnologijama koje smo primjenjivali, zadobili smo povjerenje kupaca i naših ugovornih partnera u cijeloj BiH. Upravo je strast i potreba za najvišom kvalitetom, najpreciznijom tehnikom i kontinuitetom dovela Unicomerc do onoga što je on danas, ekskluzivni zastupnik brendova koji su dokaz kvalitete i kontinuiranog razvoja na svjetskom tržištu’’– istakla je Marija Landeka, direktorica Unicomerca.
Ulazak na tržište BiH ove kompanije ozvaničen je 1995. godine otvaranjem poslovnice u Mostaru kao predstavništva matičnog ureda u Zagrebu. 2006. godine dodatnim ulaganjima u poslovanje useljavaju u vlastitu poslovnu zgradu. U godinama koje slijede, želja za uspjehom, znanje, kontinuiran rad i ulaganje u sve segmente poslovanja donose odlične poslovne rezultate.
‘’Tokom dugogodišnjeg poslovanja, povećali smo broj ugovornih partnera, uveli shop sisteme u prodajna mjesta i proširili asortiman proizvoda. Unicomerc 2013. godine postaje ekskluzivni uvoznik i distributer Stihla i Vikinga za Bosnu i Hercegovinu. Danas imamo 12 uposlenih koji svojim znanjem i zalaganjem uspješno odgovaraju svim zahtjevima tržišta, dok se maloprodaja uređaja obavlja putem 115 prodajno/servisnih mjesta širom BiH.’’ – naglasila je Landeka.
Unicomerc i u narednom period namjerava očuvati lidersku poziciju i biti kreator svjetskih trendova za šumarstvo, poljoprivredu, građevinarstvo i uređenje okoliša u BiH.
Početkom 2017. godine menadžment kompanija planira unaprijediti asortiman proizvoda i ponuditi novu paletu AKU uređaja, kako bi odgovorili, razumijevanju potreba i želja svakog profila kupca.