Kompanije dm danas je u svojoj centrali u Sarajevu prezentirala realizovane aktivnosti i rezultate koji su ostvareni u poslovnoj godini 2015/2016. Da je iza njih uspješna poslovna godina govori i ostvareni ukupan promet u iznosu od 126 miliona KM, što je, u poređenju sa rezultatima od prethodne godine, rast od 10%.
Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH osvrnuo se na ukupan promet u 3.349 prodavnica u Europi koji je iznosio 18,9 miliona KM. Uspješni rezultati postignuti su u kompletnom koncernu koji djeluje u 12 zemalja i zapošljava 56.537 radnika. Od ove godine dm će otvoriti svoje predstavništvo u još jednoj zemlji, a Šosel je najavio da je riječ o Italiji.
U našoj zemlji dm ima 62 prodavnice, centralu i distribucijski centar u kojem je zaposleno 544 osoba. U modernizaciju prodavnica, otvorenje novih, kao i uređenje i proširenje centrale i distribucijskog centra investirano je više od 6 miliona KM. Proširena dm centrala uređena je prema potrebama zaposlenika, a nudi ugodniji radni prostor kao i više sadržaja za odmor i relaksaciju za vrijeme i nakon radnog vremena.
„Poslovnim rezultatima ostvarenim u ovoj 10. godini poslovanja u BiH potvrdili smo lidersku poziciju na drogerijskom tržištu. Kraj poslovne godine prilika je da rezimiramo sve što smo ostvarili ali i da se zahvalimo svima onima koji doprinose našem uspjehu. To su u prvom redu naši kupci, poslovni partneri, zaposlenici ali i cijela društvena zajednica. I u narednoj godini nastavit ćemo investirati kako u uređenje novih i postojećih prodavnica tako i u kompetentniju ponudu drogerijskih proizvoda, ali i u društveno odgovorno djelovanje,“ izjavio je direktor Šlosel.
Admira Isaković, voditeljica Regije i resora Logistike istakla je da je dm lider na drogerijskom tržištu što su potvrdili i rezultati istraživanja tržišta Spectra na temu kupovine drogerijskih proizvoda koji su pokazali da čak 8 od 10 ispitanika za sebe kažu da su dm kupci. Brojnim kupcima dm je izbor broj 1 prvenstveno zbog kvalitetnih proizvoda po pristupačnim cijenama, ljubaznog i kompetentnog osoblja te moderno uređenih prodavnica.
Uz istraživanje tržišta, u cijelom dm koncernu provedeno je i istraživanje o zadovoljstvu zaposlenika. Rezultati su pokazali da 94% njih smatra dm veoma dobrim poslodavcem te bi dm preporučili i drugima kao poslodavca. Nagrada za Najpoželjnijeg poslodavca u 2016. godini također je potvrdila navedeno. Svim zaposlenicima dm nudi mogućnosti osobnog i profesionalnog razvoja i usavršavanja, ne samo kroz dodatne edukacije, nego i kroz aktivno sudjelovanje u različitim internacionalnim projektima. Naglasak se stavlja na zadovoljstvo svakog pojedinca stoga je i uvođenje fleksibilnog radnog vremena i rada od kuće bio dodatni korak ka još boljem usklađivanju privatnog i poslovnog života.
Poslovnu godinu obilježila je i nagrada DOBRO 2015. za društvenu odgovornost. dm od svojih početaka nastoji uzorno djelovati u zajednici u kojoj posluje te na povjerenje i naklonost građana uzvratiti čineći dobro. U protekloj godini dm je 125.000 KM investirao u društveno odgovorne aktivnosti. Od toga je 50.000 KM izdvojeno za Inicijativu dm ZAJEDNO za bolje sutra u sklopu koje je dm podržao realizaciju 10 projekata u sedam gradova. Podršku spomenutim projektima pružili su i mnogi partneri dm-a s kojima ova kompanija nastoji uspostavljati i održavati dugoročnu, pouzdanu i ravnopravnu suradnju.
Direktor Šlosel najavio je i u narednoj poslovnoj godini modernizaciju i širenje poslovne mreže u BiH, investiranje u edukaciju zaposlenika, uvođenje dvije nove robne marke na police svojih prodavnica, a fokus rada i dalje ostaje na zdravlju i društveno odgovornim projektima.