Međunarodni maloprodajni lanac JYSK u protekloj je financijskoj godini zabilježio snažan rast prometa od prosječno 19 posto na sva četiri regionalna tržišta – Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji. Ukupno je ostvaren promet u iznosu od 134,7 miliona eura, broj pojedinačnih kupovina premašio je pet miliona, a u regionalnom sistemu JYSKa otvoreno je gotovo 300 novih radnih mjesta.
Na najvećem pojedinačnom tržištu po vrijednosti – Hrvatskoj – zabilježen je promet od 55,7 miliona eura i rast od 19 posto. Slijedi Slovenija s 30,9 miliona eura prometa i rastom od 12,8 posto, koju ubrzano sustiže Srbija s prometom od 27,9 miliona eura i najsnažnijim rastom od 26,7 posto. Na tržištu Bosne i Hercegovine JYSK je ostvario promet od 20,2 miliona eura uz rast od gotovo 20 posto.
Na sva četiri tržišta ostvareno je 5,155 miliona pojedinačnih kupovina odnosno toliko je računa izdano tokom protekle godine. Pojedinačno je najviše kupovina zabilježeno u Hrvatskoj, nešto preko dva miliona, a slijedi Srbija s 1,33 miliona izdanih računa, Slovenija s 1,07 miliona i BiH sa 742 hiljade pojedinačnih kupovina. Na svim je tržištima zabilježen rast broja kupaca u prosjeku od 16,6 posto.
Poslovni rezultati JYSKAa u regiji vrlo su stabilni, a operativna dobit (EBIT) na razini je 12,3 posto u prosjeku, odnosno u rasponu od 12,4 posto (BiH) i 15 posto (Hrvatska). Jedina iznimka je Srbija, gdje je EBIT 5,4 posto, ali uz najveći godišnji rast po stopi od pet postotnih bodova.
„Bila je ovo vrlo dobra godina i jako sam zadovoljan razvojem našeg poslovanja u regiji. Iznimno sam ponosan na povećanja broja kupaca obzirom da su u JYSKu oni na prvom mjestu. Ovaj rast ne bi bio moguć bez naših zaposlenika čiji je lični angažman i profesionalni pristup kupcima bio presudan u pozicioniranju na tržištu,“ istaknuo je Mikael Nielsen, izvršni potpredsjednik JYSK Nordica zadužen za maloprodaju.
Nielsen je bio gost godišnjeg regionalnog susreta Store Managera JYSKa, održanog u Zagrebu. Na susretu su proglašeni i najbolji Store Manageri u regiji, koji su za nagradu dobili službeno vozilo na korištenje godinu dana uz plaćene sve troškove automobila. JYSK je jedinstven i po tome što pogodnosti poput službenog automobila mogu dobiti i Store Manageri.
„U JYSKu sam zaposlen od 2013. godine i dosadašnja iskustva su jako dobra. Malo je kompanija koje na tako sistematičan način potiču zaposlenike i nagrađuju trud. Sa službenim automobilom sad se osjećam pomalo direktorski, a nagrada će mi biti veliki poticaj za dalje, vjerujem i mojim kolegama. Konkurencija u JYSKu je oštra, ali nadmetanje među nama menadžerima je vrlo korektno i prijateljsko“, istaknuo je Izudin Avdagić, dobitnik nagrade iz Bosne i Hercegovine.
U cijeloj regiji JYSK zapošljava blizu hiljadu radnika, od čega u Hrvatskoj gotovo 400, u Srbiji 250, u Sloveniji 200, a u Bosni i Hercegovini 175. U protekloj financijskoj godini otvoreno je gotovo 300 novih radnih mjesta, najviše u Hrvatskoj (101) i Srbiji (80), ali značajna su bila i nova zapošljavanja u BiH (60 radnika) i Sloveniji (36).
Prosječan promet po kupcu na sva četiri tržišta je 26,1 euro, pri čemu je u 2016. ostvaren porast vrijednosti od 2,1 posto.
JYSK je osnovan 1979. u Danskoj, a danas posluje u 48 zemalja svijeta. JYSK Nordic pokriva 20 tržišta, među kojima su i Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Slovenija i Srbija. Godišnji promet Grupacije JYSK je oko 3,12 milijardi eura. U prosjeku JYSK otvara 2-3 prodavnice sedmično te uskoro očekuje otvorenje svoje jubilarne 2.500 prodavnice.