„Henkel u trećem kvartalu nastavlja sa snažnom poslovnom izvedbom. Prodaja, prilagođeni EBIT i prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici dosegnule su dosad najviši nivo. Uspješan razvoj i visok nivo zarade omogućila su sva tri poslovna sektora i velika predanost našeg globalnog tima,“ izjavio je glavni izvršni direktor kompanije Henkel Hans Van Bylen.
„U trećem kvartalu uspješno smo zaključili akviziciju kompanije Sun Product i osigurali njeno finansiranje po povoljnim uslovima. Ovo je druga najveća transakcija u povijesti kompanije s kojom je Henkel došao na drugu poziciju na američkom tržištu proizvoda za pranje veša, uključivši niz atraktivnih i etabliranih robnih marki u naš portfelj. Sada ćemo se usmjeriti na uspješnu integraciju u našu poslovnu jedinicu Proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu u Sjevernoj Americi.
Osvrnuvši se na tekuću fiskalnu godinu, Hans Van Bylen je rekao: „Očekujemo da će cjelokupno tržišno okruženje ostati izazovno i nesigurno do kraja 2016. godine. Kako bismo ostvarili naše ambiciozne ciljeve ostat ćemo usmjereni na korištenje uspjeha naših robnih marki, vodećih pozicija na tržištu te snažnih mogućnosti inovacije.”
Potvrđene smjernice za 2016.
Henkel je potvrdio očekivanja za tekuću fiskalnu godinu: „Za cjelokupnu fiskalnu 2016. godinu očekujemo rast organske prodaje od 2 do 4 posto. Očekujemo da će se naša prilagođena EBIT marža povećati za više od 16,5 posto a prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici rasti između 8 i 11 posto,“ rekao je Hans Van Bylen.
Prodaja i dobit u trećem kvartalu 2016.
U trećem kvartalu 2016. godine prodaja kompanije Henkel dosegnula je dosad najviši nivo. Prodaja je rasla za 3,4 posto na 4,748 milijarde eura.
Organski rast prodaje omogućila je dobra izvedba svih poslovnih sektora. Poslovni sektor Proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu ostvario je rast organske prodaje od 4,0 posto. Poslovni sektor Beauty Care ostvario je poboljšanje na području organske prodaje od 2,6 posto. Poslovni sektor Ljepila i tehnologije ostvario je rast organske prodaje od 2,5 posto.
Nakon što se oduzmu manjinski interesi, prilagođena neto dobit za kvartal porasla je za 9,2 posto s 564 miliona eura na 616 miliona eura. Prijavljena neto dobit za kvartal porasla je za 18,2 posto s 494 miliona eura na 584 miliona eura. Nakon što se oduzme 8 miliona eura pripisanih manjinskim interesima, neto dobit kvartala iznosila je 576 miliona eura (prošlogodišnji kvartal iznosio je 484 miliona eura).
U prvih devet mjeseci 2016. Henkel je ostvario rast organske prodaje – tj. prilagođen kretanju valutnih kurseva i akviziciji/deinvestiranju – u iznosu od 3,0 posto, čemu su doprinijeli svi sektori kompanije Henkel. Nominalno, prodaja je rasla za 1,0 posto na 13,858 milijardi eura.
Nakon odbitka manjinskih interesa, prilagođena neto dobit za prvih devet mjeseci porasla je za 8,6 posto s 1,632 milijardi eura na 1,772 milijardi eura.
Učinak poslovnih sektora u trećem kvartalu 2016.
U trećem kvartalu 2016., poslovni sektor Proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu uspješno je nastavio svoj put profitabilnog rasta povećanjem prodaje i EBIT-a. Prodaja je organski rasla za 4,0 posto na godišnjem nivou. Nominalno, prodaja je porasla za 12,6 posto na 1,479 milijardi eura, na što je također utjecala akvizicija tvrtke Sun Products.
Prilagođena operativna dobit poslovnog sektora Proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu povećala se u dvobrojnim stopama za 11,0 posto na 265 miliona eura. S 17,9 posto, prilagođeni povrat od prodaje nalazio se neznatno ispod nivoa u odnosu na prošlogodišnji kvartal zbog akvizicija zaključenih u 2016. Ako se spomenute akvizicije izuzmu, prilagođeni povrat od prodaje pokazao je snažan rast. Prijavljena operativna dobit porasla je za 8,0 posto s 211 miliona eura na 228 miliona eura.
Poslovni sektor Beauty Care također je u trećem kvartalu 2016. uspješno nastavio svoj dugoročno uspostavljani put profitabilnog rasta. Organski, prodaja je porasla za 2,6 posto. Nominalno, prodaja je porasla za 0,4 posto na 968 miliona eura.
Prilagođena operativna dobit poslovnog sektora Beauty Care zabilježila je vrlo snažan rast od 9,7 posto na 170 miliona eura. Zabilježeno je i izvrsno poboljšanje u prilagođenom povratu od prodaje od 1,4 postotna boda, čime je dosegnuta dosad najviši nivo od 17,5 posto. Prijavljena operativna dobit rasla je za 9,1 posto na 155 miliona eura.
Henkel i dalje namjerava nastaviti s rastom organske prodaje od 2 do 4 posto, kao i s rastom svakog poslovnog sektora u svojim okvirima.