Federalno ministarstvo trgovine je na svojoj web stranici pokrenulo aplikaciju „on-line komunikator“, s ciljem direktnije i neposrednije komunikacije građana s Ministarstvom i pružanja pomoći građanima u oblasti zaštite potrošača.
Uspostavljanjem on-line komunikacije potrošača sa službom u ovom ministarstvu, potrošači mogu pravovremeno dobiti traženu informaciju ili savjet vezano za bilo kakav problem ili zahtjev za stručnu pomoć iz oblasti zaštite potrošača.
Predstavljajući ovu aplikaciju federalni ministar Zlatan Vujanović izjavio je da je svijest građana o njihovim potrošačkim pravima poboljšana što se, između ostalog, može uočiti i iz svakodnevnih upita ili pritužbi potrošača kako udruženjima tako i Službi za zaštitu potrošača u nadležnom ministarstvu.
Ovo ministarstvo, prema riječima federalnog ministra svake godine daje podršku udruženjima s ciljem unapređenja zaštite prava i ekonomskih interesa potrošača, podizanja javne svijesti i povećanja informisanosti potrošača u Federaciji BiH.
On-line komunikator je građanima otvoren za korištenje svaki radni dan od 10 do 14 sati putem desktop računara, laptopa, tableta i mobitela, saopćeno je iz Federalnog ministarstva trgovine.