Danas se završava poslovni turistički sajam Arabian Travel Market (ATM) u Dubaiju na kojem je predstavljanje Bosne i Hercegovine na štandu kompanije Labbaik izazvalo veliku pažnju profesionalaca u turizmu od kojih je većina ocijenila da BiH postaje najatraktivnija destinacija u Evropi.
ATM je vodeći globalni turistički događaj na Srednjem Istoku i održan je u World Trade Centru po 24. put, a posjetilo ga je više od 400.000 predstavnika turističkih agencija i tour operatera iz cijelog svijeta.
Osnivači Labbaik kompanije u BiH, Mohamed Gamal Mostafa i dr. Ibrahim Bin Abdallah Al Ansari koji su ujedno i suvlasnici najpoznatijeg tour operatera u Kataru – Labbaik Group, prvi put su posjetili Bosnu i Hercegovinu prije tri godine i nisu krili lično oduševljenje ovom zemljom.
-Nevjerovatna priroda, voda koju možete piti direktno iz izvora, organsko voće koje ima potpuno drugačiji okus od našeg, učinili su da se osjetim posebno, sretno. Ja sam zaista sretan u ovoj zemlji – rekao je Mohamed Gamal Mostafa, suosnivač i direktor Labbaik Bosnia, dodajući da je bio iznenađen zbog komplikovanih administrativnih procedura kod otvaranja kompanije budući da je u Kataru moguće sve završiti za tri dana.
Cilj Labbaik kompanije je promocija Bosne i Hercegovine u zemljama Zaljeva gdje je posljednjih godina primjetno povećanje interesovanja za ovu turističku destinaciju. Uspješno poslovanje i iskustvo u matičnoj zemlji žele prenijeti u BiH.
Ideju kreiranja turističke ponude uvidjeli su u područjima koja nisu toliko promovirana i poznata, poput Parka prirode Tajan, gdje su snimili promotivni video i fotografije za predstavljanje BiH na ATM sajmu.
Ovakvom promocijom BiH u Dubaiju bila je oduševljena i ministrica turizma i okoliša FBiH Edita Đapo koja je u ugodnom razgovoru sa Mohamedom Mostafom na štandu Labbaik kompanije izrazila podršku uz komentar da su turističke mogućnosti BiH dostojno predstavljene na ATM sajmu.