U Sarajevu je danas održana konferencija za medije povodom uspostavljanja partnerske saradnje BH telecoma i BBI banke na realizaciji usluge prijema i plaćanja e-računa BH Telecoma pomoću usluge eRežija, odnosno mobilnog – mBBI i internet – eBBI bankarstva.
Vodeći računa o trendovima u telekomunikacijama i bankarstvu, BH Telecom i Bosna Bank International su svojim klijentima omogućili uslugu prijema i plaćanja računa telekomunikacijskih usluga putem samo jednog klika.
„U današnje vrijeme naprednih tehnologija i informacijskog društva, telekom industrija i bankarski sektor zajednički moraju ponuditi jedinstvenu platformu za širu upotrebu usluga plaćanja s težnjom ostvarenja sinergijskog odnosa. BH Telecom, kao vodeći telekom operator u BiH, radi na razvoju usluga mobilnog plaćanja još od 2006. godine kada je integracijom m-commerce platforme u sistem BH Mobile mreže prvi na bh. tržištu omogućio realizaciju mobilne novčane transakcije na teret postpaid ili prepaid računa korisnika kroz uslugu dopune Ultra kredita, a kasnije i kroz uslugu mobilnog plaćanja mjesečnih računa BH Telecoma preko bankovnog računa korisnika putem SMS i direktno putem aplikacije banke. Zajedničkim djelovanjem BH Telecoma i BBI banke proširena je mreža partnera i portfolio usluga BH Telecoma i ponuđen je još jedan kanal mobilnog plaćanja e-računa BH Telecoma kroz platforme mobilnog bankarstva ove banke čime se kreira nova vrijednost poslovanja koja prati bolji kvalitet usluge i visoku stopu konkurentnosti za obje kompanije. Današnjim uspostavljanjem saradnje između BH Telecoma i BBI banke pojednostavit ćemo svakodnevne obaveze i život naših korisnika zbog kojih mi i jesmo tu“, rekao je Duljko Hasić, izvršni direktor za razvoj poslovanja i član Uprave BH Telecoma.
Emir Čehajić, izvršni direktor BBI banke, naglasio je da BBI banka u svojim strateškim planovima ima za cilj klijentima ponuditi visokokvalitetne i prilagođene digitalne usluge.
„BBI banka kontinuirano prati tržišne trendove i potrebe naših klijenata na koje nastojimo adekvatno odgovoriti. Poslovni procesi uslužnih kompanija moraju postati što više usmjereni na klijente i njihove potrebe te koristimo mogućnosti koje pružaju digitalne tehnologije da ostvarimo taj cilj. Uvođenje usluge eRežija, kojom se od sada mogu platiti i BH Telecom usluge jednim klikom, odgovor je na rastuće potrebe klijenata za što bržim i jednostavnijim plaćanjem. Iskustvo naših klijenata sa mobilnim i internet bankarstvom je izuzetno pozitivno, a usluga eRežija dodatno bogati te digitalne kanale. eRežija omogućava da u aplikaciji za mobilno ili internet bankarstvo primite ispunjenu uplatnicu koju plaćate jednim klikom, jednostavno i sigurno. Uslugu korisnik može ugovoriti i za račune koji ne glase na njegovo ime, recimo za račune koji glase na drugog člana porodice“, pojasnio je Čehajić, dodajući da, osim brzine i jednostavnosti, klijent na ovaj način ostvaruje uštedu jer su naknade za plaćanje računa putem eBBI ili mBBI i do 70% niže u odnosu na plaćanje naknade na šalteru Banke.
Unapređenjem usluga elektronskog bankarstva BBI banke omogućeno je zatvaranje cijelog procesa od isporuke elektronskog računa BH Telecoma do njegovog plaćanja jednim klikom, bez papira i čekanja na uplatnom mjestu. Na ovaj način BBI banka i BH Telecom pokazali su da prate digitalne trendove i da brinu o zaštiti životne okoline.
Uslugu eRežija mogu ugovoriti svi korisnici usluge “e-račun” BH Telecoma, odnosno oni koji su se prijavili da primaju račun preko e-maila i imaju otvoren račun u BBI banci.