Na ovogodišnjem izdanju BalCannes-a u Rovinju, u konkurenciji od 55 agencija iz cijele regije, žiri sastavljen od klijenata, izabrao je 25 najboljih projekata. Svoje mjesto među njima je dobila kampanja “Upoznaj prave heroje”, koju je agencija Via Media realizirala za klijenta USAID BiH.
Kampanja “Upoznaj prave heroje” u centar pažnje stavlja one koji uprkos nedostatku podrške sistema ne odustaju u namjeri da našu budućnost učine boljom. To je većina učitelja, nastavnika i profesora koji svakodnevno, istrajno, inovativno i kreativno pronalaze način da odgajaju bolje generacije u BiH.
“Veoma smo ponosni na činjenicu da je kampanja “Upoznaj prave heroje”, nakon što je izazvala veliku pažnju medija i pozitivne reakcije građana, dobila potvrdu svoje vrijednosti i na BalCannes-u. Ipak, najvrijednija nagrada za naš tim je bila prilika da upoznamo ove ljude koji zaista jesu pravi heroji, te da zajedno sa USAID BiH prenesemo njihove inspirirajuće priče široj javnosti. Naravno, svako priznanje za vrijedan i kreativan rad, dodatna je stimulacija za daljnje poslovne izazove. Ovaj put je to priznanje došlo od strane klijenata koji su prepozali vrijednost jedne ovakve kampanje. Priznanje dolazi u pravom trenutku, jer je u toku nastavak ove uspješne kampanje, koja ovaj put promovira mlade ljude koji ruše barijere i suprotstavljaju se nametnutim podjelama”, izjavio je Haris Mujanović, Account Director agencije Via Media.
Ovo nije prvi put da projekti koje Via Media realizira za klijenta USAID BiH dobiju priznanje. Prošle godine na regionalnoj konferenciji medijskih trendova SEMPL, za “Muzej javnih nabavki”, agencija je dobila najveće priznanje koje je do tada stiglo u BiH iz oblasti advertajzinga, Zlatnog Semplera.