- Prodaja u visini od 4,654 milijardi eura: organska prodaja +3,2 posto (nominalna: – 0,9 posto)
- Porast prodaje na tržištima u razvoju: organska prodaja + 6,1 posto
- Operativna dobit*: povećana za 6,6 posto, na 819 miliona eura
- Zarada po preferencijalnoj dionici* (EPS): povećana za 8,5 posto, na 1,40 eura
- Vrlo snažno povećanje EBIT marže* za 120 bodova, na 17,6 posto
- Porast godišnje prognoze rasta EBIT marže*
„Henkel je u drugom kvartalu zabilježio jako dobre poslovne rezultate. Ostvarili smo dobar organski rast prodaje praćen snažnim rastom na tržištima u razvoju te pozitivnim rastom na već razvijenim tržištima. Također smo uspješno povećali zaradu i prodaju. Prilagođena zarada po preferencijalnoj dionici porasla je za 8,5 posto na 1,40 eura, a prilagođeni povrat od prodaje porastao je na 17,6 posto što predstavlja novi rekord za Henkel. Pozitivan razvoj Henkela omogućila su sva tri poslovna sektora.“ izjavio je Hans Van Bylen, glavni izvršni direktor tvrtke Henkel. „ Htio bih zahvaliti globalnom timu koji je pridonio snažnom učinku u drugom kvartalu.“
„Također, vrlo smo uzbuđeni zbog preuzimanja tvrtke The Sun Products Corporation koje smo dogovorili u drugom kvartalu. Ova će akvizicija označiti promjenu naše pozicije u Sjevernoj Americi, za Henkel jednoj od najvažnijih regija na svijetu. Po završetku potpisivanja ugovora pozicionirat ćemo se na 2. mjesto na američkom tržištu proizvoda za pranje rublja.“
Osvrćući se na tekuću fiskalnu godinu, Van Bylen je rekao: „Suočavamo se s tržišnim okruženjem koje postaje sve izazovnije, s umjerenim ekonomskim rastom, sporom dinamikom rasta, velikim nestabilnostima na tržištima te nepogodnim razvojem na tržištu stranih valuta. Posvećeni smo ostvarenju svojih ambicioznih ciljeva i fokusirat ćemo se na iskorištavanje naših inovacijskih sposobnosti, snažnih brendova i vodeće pozicije na tržištu.“
Porast godišnje prognoze rasta prilagođene EBIT marže
„Kad je riječ o fiskalnoj godini 2016. i dalje očekujemo porast organske prodaje od 2 do 4 posto i rast prilagođene zarade po preferencijalnoj dionici između 8 i 11 posto. Kad je riječ o prilagođenoj EBIT marži sada očekujemo porast za više od 16,5 posto, dok su naša ranija očekivanja bila dostići približno 16,5 posto“, rekao je Hans Van Bylen.
Učinak prodaje i prihoda u drugom kvartalu 2016.
U drugom kvartalu 2016., Henkel je ostvario organski rast prodaje – tj. prilagođen kretanju valutnih tečajeva i akviziciji/deinvestiranju u visini od 3,2 posto. Nominalno je prodaja smanjena za 0,9 posto na 4,654 milijardi eura zbog negativnog utjecaja stranih valuta od 5,3 posto.
Poslovni sektor Proizvodi za pranje i čišćenje u domaćinstvu ostvario je snažan rast organske prodaje od 5,3 posto. Poslovni sektor Beauty Care ostvario je rast organske prodaje od 2,1 posto, dok je sektor Ljepila i tehnologije također zabilježio poboljšanje organske prodaje od 2,6 posto.
Ako se uzmu u obzir jednokratni dobici, jednokratne naknade i troškovi restrukturisanja, prilagođena operativna dobit (EBIT) porasla je za 6,6 posto, sa 768 milijuna eura na 819 milijuna eura. Prijavljena operativna dobit povećala se za 5,8 posto, sa 715 milijuna eura na 757 milijuna eura.
Prilagođeni povrat od prodaje (EBIT marža) pokazao je porast od 1,2 postotnih bodova na 17,6 posto. Prijavljeni povrat od prodaje povećao se sa 15,2 na 16,3 posto.