skip to Main Content

Istraživačka kompanija Nilson Report, objavila je da je Sberbank postala najveći prihvatitelj bezgotovinskih plaćanja u Evropi. Godine 2016, Sberbank je obradila 7,5 milijardi transakcija putem mreže prihvaćanja bezgotovinskog plaćanja. U periodu od godinu dana, ova cifra je porasla za 41%. Istraživanje je uzelo u obzir i podatke o poslovanju Sberbank u Rusiji.

Platni sistem WorldPay zauzima drugo mjesto među prihvatiteljima bezgotovinskog plaćanja (7,23 milijarde transakcija), a na trećem mjestu je Barclays Bank (5,06 milijardi transakcija).

U 2011. godini, Sberbank je bila na 12. mjestu na sličnoj listi koju je objavio Nilson Report, a već godinu dana kasnije našla se na 6. mjestu (1,3 milijardi transakcija). U 2014. godini, Sberbank ulazi među prva tri mjesta u Evropi (3,6 milijardi transakcija), a 2015. godine zauzima drugo mjesto (5,3 milijardi transakcija).

Također, 2016. godine, Sberbank ulazi među najveće prihvatitelje bezgotovinskog plaćanja putem interneta – u toku jedne godine obavljeno je više od 100 miliona kupovina u online prodavnicama zahvaljujući Sberbank. Sberbank je na prvom mjestu u Rusiji kada je riječ o ovom pokazatelju.

Nilson Report uzima u obzir transakcije izvršene na prodajnim mjestima, online, putem mobilnih telefona povezanih na internet i putem aplikacija.

Autori izvještaja pripisuju uspon koji je ostvarila Sberbank povećanjem broja beskontaktnih plaćanja, kao i proširenjem prihvaćanja kartica u sistemu javnog prevoza širom Rusije.

“U našoj strategiji prihvaćanja bezgotovinskog plaćanja, fokusirali smo se na poboljšanje usluga i infrastrukture. Uspostavili smo centralizovanu tehničku podršku za korisnike kartica, uveli jedinstvene standarde usluga u svim regionima, kreirali web-servis za klijente za rješavanje problema u računovodstvu i informacionim tehnologijama, izvršili automazaciju za većinu postupaka, te smo uspjeli smanjiti vrijeme potrebno za povezivanje novih klijenata za prihvaćanje bezgotovinskih transakcija,” naglasila je Svetlana Kirsanova, viši generalni direktor za poslovanje sa stanovništvom u Sberbank. “Kada je riječ o razvoju infrastrukture, nadogradili smo naš hardver, čime se osigurava prihvaćanje plaćanja u velikom procentu (74%), putem beskontaktne tehnologije na našim POS terminalima. Trenutno, Sberbank ima na raspolaganju više od 1,1 miliona POS terminala. Na taj način, naši klijenti (i trgovci i vlasnici kartica) mijenjaju svoj stav prema uslugama bezgotovinskog plaćanja, a to se posebno vidi u broju ostvarenih transakcija.”

Nilson Report obavlja globalno istraživanje u oblasti bankovnih kartica i platnog prometa, te objavljuje istoimeni časopis, priznat kod tržišnih učesnika. Kompanija posluje već 46 godina.

 

 

Back To Top