Iz Kompanije EuroExpress brza pošta obavještavaju sadašnje i buduće korisnike usluga da su prijavljeni slučajevi lažnog predstavljanja u ime ove kompanije.
Kako kažu, pristigle informacije ukazuju da se na teritoriji BiH pojedinci lažno predstavljaju kao prodajni predstavnici EuroExpress-a ili navodnog odvojenog dijela grupacije kompanije, nudeći usluge brze pošte.
Iz EuroExpress-a ističu da u sklopu kompanijene ne postoji nova formacija i da je riječ o zloupotrebi imena i imidža.
Sve novitete o poslovanju EuroExpress brze pošte zainteresovani mogu pročitati na zvaničnoj web stranici www.euroexpress.ba, a takođe dobiti i putem elektronske pošte na mail: info@euroexpress.ba.
U slučajevima bilo kakvih izmjena koje se odnose na rad ili promjenu prodajnih predstavnika EuroExpress-a, korisnici usluga biće isključivo obavješteni zvaničnim putem.
U saopštenju se ističe: “Kako bismo izbjegli dovođenje u zabludu i spriječili evenutalne štetne posljedice molimo korisnike naših usluga da u slučaju bilo kakvih neočekivanih promjena ili sumnjivih ponuda u ime EuroExpress-a istu nam prijave putem maila sugestije@euroexpress.ba.”
Kompanija EuroExpress brza pošta na teritoriji BiH posluje devetu godinu za redom. Tokom proteklog vremena kompanija je razvijala i širila svoje distributivne centre, kao i druge sektore, ali pod istim nazivom EuroExpress brza pošta, koji se nije mijenjao.