PITANJE: Naša ustanova ima objekat u izgradnji koji se gradi već nekoliko godina, te ima upotrebnu dozvolu za prizemlje i prvi sprat (zbog pojave pandemije bilo je neophodno upotrijebiti dodatne prostorije tako da smo bili primorani završiti samo dio objekta). Objekat je u potpunosti završen u skorije vrijeme i čekamo još samo upotrebnu dozvolu i za drugi sprat.Kako nismo imali upotrebnu dozvolu za cijeli objekat, tako objekat računovodsveno nije aktiviran niti je vršen obračun amortizacije. Ne vršimo odbijanje PDV-a. Da li smo obavezni izvršiti popis u skladu sa članom 137. izmjene Pravilnika o primjeni Zakona o PDV-u? U skladu sa navedenim članom stoji da popis mora sadržavati vrijednost izvršenih isporuka i uplata po “ispostavljenim fakturama”. Na šta se ovo zapravo odnosi? Kakve isporuke može vršiti investitor za svoju investiciju? Da li smo obavezni izvršiti popis za ulaganje u tuđi objekat (renoviranje ili dogradnja na
tuđem objektu, da li se popis dostavlja elektronski ili poštom)?
ODGOVOR: Ovaj sadržaj je dostupan samo pretplatnicima! Ako ste zainteresovani za pretplatu kontaktirajte nas na mail: prodaja@privrednastampa.biz
PRIJAVITE SE